صفحه اصلی / استان ها / چهارمحال و بختیاری / روند مطلوب تعالی سازمانی در پخش فرآورده های نفتی چهارمحال و بختیاری
روند مطلوب تعالی سازمانی در پخش فرآورده های نفتی چهارمحال و بختیاری

مدیر عامل پخش فرآورده های نفتی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد:

روند مطلوب تعالی سازمانی در پخش فرآورده های نفتی چهارمحال و بختیاری

مدیر عامل پخش فرآورده های نفتی چهارمحال و بختیاری گفت: استقرار سیستم مدیریت تعالی سازمانی EFQM باپویایی وتلاش مسئولین و اعضای گارگروه های مدیریت تعالی سازمانی درمنطقه چهارمحال و بختیاری روندی مطلوب دارد .

به گزارش کسب و کار نیوز  جعفر سالای نسب، با اشاره به دستاوردهای مختلف منطقه در دریافت گواهی نامه ها و ایزوهای بین المللی و حرکت رو به رشد پخش منطقه از سال های قبل تا کنون اظهار کرد: پرداختن به فرآیند مدل تعالی سازمانی موجب انسجام و هماهنگی عملکرد واحدها می شود و اثرات خیر و ماندگاری را در سطح درون و برون سازمانی برجای می گذارد.
وی با اشاره به اینکه منطقه چهارمحال و بختیاری در راستای پیاده سازی مدل تعالی سازمان از اول تیر ماه سال جاری فعالیت مستمری را آغاز کرده است گفت: با همکاری منسجم مسئولین واحدها ، اظهارنامه مدیریت تعالی سازمانی پخش منطقه چهارمحال و بختیاری مطابق با شاخص های تعریف شده مبتنی بر روش EFQM تدوین شده است .
مدیر عامل پخش فرآورده های نفتی چهارمحال و بختیاری افزود: از ماه های آغازین شروع فرایند پیاده سازی مدل EFQM در شرکت مسئولین و کارشناس های پخش منطقه در قالب کارگروه های رهبری و استراتژی، مشتری، مالی، فرآیندها، کارکنان ، شرکا، دارایی و جامعه با تمرکز بر شاخص ها و اظهارنامه انجام شده در پی تامین اهداف مدل تعالی سازمانی و سرآمدی شرکت گام هایی اساسی برداشته اند .

 

همچنین مطالعه کنید:

چهارمحال و بختیاری

نظارت بر فعالیت واحدهای پذیرایی بین‌راهی افزایش می‌یابد

به‌گزارش کسب و کار نیوز به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.