صفحه اصلی / سرخط خبرها / دولت نگاه ویژه به اجرای تراموای شهر رشت داشته باشد
دولت نگاه ویژه به اجرای تراموای شهر رشت داشته باشد

نماینده مردم رشت:

دولت نگاه ویژه به اجرای تراموای شهر رشت داشته باشد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خواستار نگاه ویژه دولت برای اجرای تراموای شهر رشت شد.

تراموا

به گزارش کسب و کار نیوز، جبار کوچکی‌نژاد در جلسه عقد قرارداد مطالعات مرحله اول و دوم سیستم تراموای شهر رشت و حومه با قدردانی از سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر در زمینه پیگیری پروژه تراموای شهر رشت بیان کرد: بحث حمل و نقل شهری با زیرساخت تراموا از مجلس هشتم در حال پیگیری بود و از همان زمان هشت شهر متقاضی بهره‌مندی از تراموا که به جز رشت بقیه شهرها در ردیف بودجه قرار گرفتند.

نماینده مردم شهر رشت در خانه ملت با تاکید بر رایزنی شخصی خود با چندین وزیر تصریح کرد: با همه فرآیندها همچنان پروژه در جدول باقی ماند اما بقیه شهرها در ردیف بودجه رفتند.

وی افزود: طی مکاتبات انجام شده با رئیس تلفیق ۲۰ میلیارد تومان درخواست بودجه شد که با ۱۵میلیارد موافقت و مقرر شد تا پروژه در ردیف جدول بودجه قرار گیرد.

کوچکی نژاد، تامین بودجه برای اجرای پروژه قطار را از سه منبع عنوان و اظهار کرد: بودجه این پروژه از منابع خرید اوراق مشارکت، وام و اعتبارات دولتی تامین می‌شود.

نماینده مردم رشت در مجلس تصریح کرد: طبق رایزنی انجام شده با دکتر نوبخت درخواست شد تا در بستن ردیف بودجه شهرستان‌ها برای تراموای شهر رشت نگاه ویژه‌ای لحاظ شود.

وی با اشاره به افتتاح راه آهن در چند ماه آینده، و ضرورت لینک ایستگاه میدان گیل به ایستگاه راه‌آهن گفت: کد منابع قطار شهری بالای ۱۰۰۰ میلیارد تومان است که امید است مقدار زیادی از این مبلغ در بودجه سال ۹۸ لحاظ شود. 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.