سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اجتماعی / زنان و خانواده / بودجه ۳۰۰ میلیون تومانی حوزه زنان فارس برای امسال

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس خبر داد

بودجه ۳۰۰ میلیون تومانی حوزه زنان فارس برای امسال

سیده معصومه دستغیب دوشنبه 19 شهریور در سومین نشست تخصصی مشاوران امور بانوان که با رویکرد کارآفرینی در حوزه زنان برگزر شد، گفت: این حوزه به دلیل پیچیدگی تحت تاثیر همه ابعاد اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و... است به همین دلیل فرهنگ‌سازی و ارائه آمار از فرآیندهای مربوط به زنان در جامعه با مشکل رو‌به‌رو هستیم.

وی ادامه داد: بخشی از مشکلات ساختاری این حوزه که همیشه با آن مواجه بوده‌ایم، مربوط به مشاورینی است که با حفظ سمت، عهده‌دار امور بانوان در دستگاه اجرایی متبوع خود شده‌اند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پیام فارس، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس خاطرنشان کرد: بودجه زنان و خانواده نیز علی‌رغم پیگیری‌های متعدد با نمایندگان مجلس به ویژه ۱۴ نماینده زن دور دهم مجلس شورای اسلامی اما تنها با ۵ صدم درصد به تصویب رسید.

دستغیب اضافه کرد: تعدادی از دستگاه‌های اجرایی مانند آموزش‍‌‌‌وپرورش، بهزیستی و ورزش‌وجوانان در مبحثی مانند پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خود داری ردیف کشوری هستند که باید بهره کافی از بودجه موجود را ببرند.

وی همچنین اعلام کرد که تشکل‌های غیردولتی دستگاه‌های اجرایی که در حوزه بانوان و خانواده فعالیت می‌کنند تا پایان مهرماه فرصت دارند که طرح‌های خود را به معاونت زنان ریاست‌جمهوری برای دریافت بودجه اجرای طرح، ارسال کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس تاکید کرد: هم‌افزیی و همکاری بین دستگاهی در حوزه زنان و پرهیز از موازی کاری موجب حصول موفقیت‌های بیشتر در این حوزه خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

دارایی‌های ارزی افزایش یافت/ انتطارات تورمی کم شد

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدرضا فرزین اظهار کرد: نرخ رشد نقدینگی که تا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.