صفحه اصلی / اصناف / اصناف / بازار موبایل دو هفته دیگر آرام می‌شود
بازار موبایل دو هفته دیگر آرام می‌شود

رئیس انجمن فروشندگان گوشی خبر داد

بازار موبایل دو هفته دیگر آرام می‌شود

رئیس انجمن فروشندگان سیم کارت و گوشی می‌گوید: طی دو هفته آتی شرایط بازار بهتر از گذشته و قیمت‌ها تثبیت خواهد شد و چنانچه مردم نیاز مبرمی برای خرید تلفن همراه دارند، کالای مورد نظر را به روزهای آتی موکول نکنند.

رئیس انجمن فروشندگان سیم کارت و گوشی درباره وضعیت بازار تلفن همراه گفت: با توجه به برنامه‌هایی که در دستور کار دولتمردان و انجمن‌های صنفی قرار گرفته به‌نظر می‌رسد که طی هفته‌های آتی با عرضه و تنوع بیشتر محصولات مواجه باشیم. در حال حاضر علاوه بر گرانی، تنوع محصولات نیز در بازار به طور چشمگیری کاهش یافته است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تجارت نیوز، افشار فروتن لاریجانی در پاسخ به این پرسش که برای افزایش عرضه تلفن همراه چه برنامه‌هایی در دستور کار قرار دارد؟ پاسخ داد: حدود ۱۰۰ تا ۷۰۰ هزار دستگاه تلفن همراه از سوی دولت مصادره شده که با آزادسازی این تعداد قابل توجه می‌توان اشاره کرد که تنوع محصولات در بازار افزایش می‌یابد اما قیمت روند کاهشی نخواهد داشت.

او اظهار کرد: طی دو هفته آتی شرایط بازار بهتر از گذشته و قیمت‌ها تثبیت خواهد شد. در حقیقت طی هفته‌های پیش رو مردم می‌توانند با آسودگی خاطر بیشتر به بازار مراجعه کرده و کالای مورد نظر خود را خریداری کنند.

فروتن لاریجانی در توصیه‌ای به مردم گفت: چنانچه مردم نیاز مبرمی برای خرید تلفن همراه دارند، کالای مورد نظر را به روزهای آتی موکول نکنند؛ چرا که با افزایش نرخ ارز قیمت‌ها به روال گذشته بازنخواهد گشت.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.