صفحه اصلی / استان ها / خراسان شمالی / اجرای قانون همسان‌سازی حقوق راه حل مشکلات بازنشستگان است
اجرای قانون همسان‌سازی حقوق راه حل مشکلات بازنشستگان است

استاندار خراسان‌شمالی:

اجرای قانون همسان‌سازی حقوق راه حل مشکلات بازنشستگان است

استاندار خراسان‌شمالی گفت: اجرای ماده ۱۰۹ قانون همسان سازی حقوق راهکار حل مشکلات بازنشستگان است.

خباز استاندار خراسان‌شمالی

به گزارش کسب و کار نیوز، «محمدرضا خباز»، در دیدار اعضای کانون بازنشستگان خراسان‌شمالی گفت: اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان باید به‌عنوان یک مطالبه جدی مطرح شود و یادآور می‌شوم بر اساس این قانون تفاوت حقوق فرد بازنشسته و شاغل باید تا ۱۵ درصد باشد.

رسیدگی به موضوع اشتغال فرزندان افراد بازنشسته یکی از درخواست های حاضران این نشست بود که دکتر خباز تصریح کرد: پیگیر راه‌اندازی پروژه‌های ناتمام استان هستیم، چون خراسان‌شمالی دارای ظرفیت‌های فراوانی در به کارگیری همه نیروهای آماده به خدمت استان است و چه بسا به‌علت کمبود نیروی انسانی از ظرفیت دیگر استان‌ها بهره‌مند شویم.

وی ادامه داد: در این راستا همه توان خود را برای تکمیل پروژه‌های ناتمام استان مانند فاز ۲ پتروشیمی بجنورد، راه‌اندازی فاز شمش آلومینای جاجرم، اتصال راه‌آهن «بجنورد – اسفراین – شیروان» به ریل سراسری، آغاز عملیات اجرایی راه‌آهن «مشهد – بجنورد – گرگان» و … به کار خواهیم برد.

خباز یادآور شد: مقدمات کار برای اجرای فاز شمش آلومینای جاجرم فراهم است و می‌کوشیم این پروژه با حضور رئیس‌جمهوری افتتاح شود هم‌چنین دو روز پیش با وزیر راه و شهرسازی و با حضور نمایندگان استان برای بررسی روند اجرا و تکمیل پروژه‌های ناتمام استان نشستی برگزار شد که نتایج خوبی به همراه داشت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وضعیت فروش شیر

وقتی وضعیت فروش شیر از دامداران خراسان شمالی دوباره شیر تو شیر می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسینعلی حصاری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.