صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / جهاد اسلامی: تشکیلات خودگردان شریک جرم شهرک‌سازی است
جهاد اسلامی: تشکیلات خودگردان شریک جرم شهرک‌سازی است

جهاد اسلامی: تشکیلات خودگردان شریک جرم شهرک‌سازی است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد، همه فلسطینیان تاوان اشتباه بزرگ گروه بانفوذ در سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) را که اقدام به امضای توافق اسلو کرده بود، می‌دهند و این اشتباه تشکیلات خودگردان به قیمت ضربه خوردن به حقوق ملی فلسطینیان و محدود شدن مقاومت تمام شده است.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، داود شهاب، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهار کرد که یکی از افراد بانفوذ در تشکیلات خودگردان و ساف و جنبش فتح، عزام احمد است که گفته بود آرام‌سازی در غزه زمینه‌ساز شهرک‌سازی و گسترش نفوذ صهیونیست‌ها در کرانه باختری و قدس شد. اما اینجا باید این سوال را مطرح کرد که چه کسی از شهرک‌سازی و شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری حمایت می‌کند؟ چه کسی در قبال توزیع سلاح در میان شهرک‌نشینان سکوت کرده است؟

وی افزود: اگر قرار باشد کسی محاکمه و مجازات شود، باید کسانی که توافق اسلو و ملحقات امنیتی و اقتصادی آن را امضا و زمینه همکاری امنیتی را فراهم کردند، محاکمه شوند. از سوی دیگر، گروه‌های مقاومت فلسطین دنبال آرام‌سازی اوضاع نیستند، بلکه هدف آنها لغو محاصره غزه است که وظیفه تک تک افراد ملت فلسطین است.

داود شهاب تصریح کرد: قبلا انتظار داشتیم طرف‌های عربی و منطقه‌ای در این مساله مداخله کنند اما امروز به این باور رسیده‌ایم که نباید منتظر کسی باشیم تا ملت فلسطین را نجات دهد بلکه چشم امیدمان باید به ملت فلسطین باشد که ما هم سعی در تقویت پایداری آنها و لغو محاصره غزه را داریم.

وی افزود: مسئول توسعه شهرک‌های صهیونیست‌نشین در کرانه باختری و یهودی سازی قدس، تشکیلات خودگردان و همکاری امنیتی است؛ چرا که این تشکیلات به جای اصلاح ساختار ساف از طریق دعوت به برگزاری نشست کادر رهبری موقت ساف، ملت فلسطین و گروه های فلسطینی را نادیده می‌گیرد و محمود عباس دیدارهای تقریبا روزمره‌ای در مقر ریاست تشکیلات خودگردان در شهر رام الله با گروه‌های صهیونیستی برگزار می کند.

سخنگوی جنبش جهاد در پایان خاطرنشان کرد که هر کس به مقاومت و مقابله با شهرک‌سازی در کرانه باختری فکر می کند، از سوی تشکیلات خودگردان و ارتش صهیونیستی بازداشت می‌شود و این اقدامات روند بی سابقه‌ای به خود گرفته است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

عقب‌نشینی FATF و موافقت با حذف نام ایران از ذیل توصیه شماره ۷

به گزارش کسب و کار نیوز، پیرو ارسال نامه اعتراضی از طرف وزیر امور اقتصادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.