صفحه اصلی / سرخط خبرها / تنها نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته جهان در تهران
تنها نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته جهان در تهران

تنها نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته جهان در تهران

نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته (MeatEx) از ۲۱ الی ۲۴ آبان ۱۳۹۷ در تهران برگزار می‌شود. ایران مجددا میزبان سومین دوره رویداد منحصر به فرد صنعت گوشت و فرآورده‌های گوشتی خاورمیانه (MeatEx) است. متخصصان، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان ایران و جهان در تهران گردهم خواهند آمد تا شاهد نمایش حال و آینده این صنعت جذاب باشند.

نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته با نام تجاری MeatEx به عنوان محل تلاقی صنعت و محصولات کلیه زنجیره تولید، بسته‌بندی، توزیع و فروش انواع گوشت خام دام، طیور، آبزیان و محصولات فرآوری‌شده پروتئینی را در بر می‌گیرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اخبار نمایشگاه، این نمایشگاه به دو بخش اصلی صنعت و محصول تقسیم می‌شود. بخش صنعت شامل کلیه ماشین‌آلات، فناوری و اتوماسیون مرتبط با تولید، فرآوری، بسته‌بندی، توزیع، انبارداری و فروش محصولات پروتئینی است. هدف اصلی این بخش نمایشگاه، تامین نیاز صنایع ذکر شده داخل کشور توسط تولیدکنندگان خارجی و ایرانی است.

دامنه این بخش، گوشت خام کلیه حیوانات حلال‌گوشت و محصولات فرآوری‌شده آن‌ها را در بر گرفته و هدف نهایی از برگزاری این بخش تامین بازار مصرفی کشورهای مسلمان جهان، بخصوص خاورمیانه، CIS و اروپای شرقی است.

حضور در این نمایشگاه، به عنوان تنها نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته در جهان و تنها نمایشگاه گوشت و محصولات پروتئینی در خاورمیانه،‌ فرصت ایده‌آلی در اختیار تولیدکنندگان این نوع محصولات جهت ورود یا تثبیت حضور در این بازارها قرار می‌دهد.

اطلاعات آماری صادرات و واردات گوشت و محصولات پروتئینی به ایران

اطلاعات آماری صنعت پروتئینی در ایران در حوزه کشورهای واردکننده محصولات فراوری شده پروتئینی از ایران شامل آذربایجان، آلمان، ارمنستان، اسپانیا، افغانستان، الجزایر، امارات، ایتالیا، بحرین، بلژیک، پاکستان، تاجیکستان، تایلند، تایوان، ترکمنستان، ترکیه، چین، روسیه، ژاپن، سریلانکا، سوئیس، عراق، عربستان، عمان، فلیپین، قطر، کره‌جنوبی، کویت، گرجستان، لبنان، مالزی، مصر، ویتنام، هند، هنگ کنگ، یونان می‌شد. کشورهای صادرکننده گوشت قرمز، مرغ و ماهی به ایران عبارت است از آرژانتین، ارمنستان، استرالیا، اندونزی، ایرلند، ایتالیا، برزیل، پاکستان، تایلند، چین، دانمارک، روسیه، عمان، غنا، کره‌جنوبی، نروژ، نیوزلند، ویتنام، هند، هنگ کنگ، یونان و کشورهای واردکننده گوشت قرمز، مرغ و ماهی از ایران کشورهای آذربایجان، ارمنستان، افغانستان، اوکراین، امارات، تایلند، تاجیکستان، ترکیه، ترکمنستان، چین، کامبوج، کویت، عراق، مالزی، ویتنام. همچنین کشورهای صادرکننده ماشین‌آلات به ایران شامل ۹ کشور آلمان، اسپانیا، ایتالیا، بلغارستان، ترکیه، چین، رومانی، لهستان و هلند بوده و کشورهای واردکننده ماشین‌آلات از ایران شامل آذربایجان، ارمنستان، افغانستان، امارات، بحرین، بلاروس، تاجیکستان، ترکیه، ترکمنستان، عربستان و عراق است.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.