صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / بهره‌برداری از انبار بایگانی مرکزی شرکت نفت فلات قاره ایران
بهره‌برداری از انبار بایگانی مرکزی شرکت نفت فلات قاره ایران

بهره‌برداری از انبار بایگانی مرکزی شرکت نفت فلات قاره ایران

انبار بایگانی مرکزی شرکت نفت فلات قاره با هدف نظم‌بخشی به اسناد، کاهش ریسک آتش‌سوزی و بار وزنی ساختمان ستاد تهران به بهره‌برداری رسید.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, حمید بورد با اشاره به اهمیت راه‌اندازی این انبار بایگانی گفت: شرکت نفت فلات قاره سال‎هاست که از نبود یک بایگانی مرکزی رنج می‌برد و بهره‌برداری از این انبار، گامی ارزشمند در این زمینه است.
وی نظم‌بخشی به اسناد، کاهش ریسک آتش‌سوزی و بار وزنی ساختمان ستاد تهران را از اهداف راه‎اندازی انبار بایگانی دانست و افزود: بایگانی نیازمند دانش ویژه‌ای است که امیدواریم همکاران خدمات به این نکته مهم توجه کنند. خوشبختانه با راه‌اندازی این انبار، راهروهای ساختمان ستاد از وجود اسناد مازاد خالی شده و ضریب وضعیت ایمنی این ساختمان افزایش خواهد یافت.
وی اظهارکرد: با همکاری مدیریت‌ها در ۲ ماه آینده همه اسناد مازاد از ساختمان ستاد تهران به انبار بایگانی مرکزی منتقل خواهد شد.
بنا بر این گزارش، انبار بایگانی مرکزی شرکت نفت فلات قاره ایران در یکی از سوله‌های انبار ترانزیت کالای کرج واقع شده و برای آماده کردن آن اقدام‌هایی نظیر ساخت هفت غرفه ۱۲ متری و یک غرفه ۶ متری، ایجاد قفسه‌های بایگانی به تعداد ۶۱ واحد در اندازه‌های استاندارد، رنگ‌آمیزی محوطه غرفه‌ها، بازسازی و رنگ‌آمیزی اتاق پرسنلی سوله، نصب کولر گازی، پارتیشن، ایجاد فضای آبدارخانه و … ازسوی واحد خدمات اداری اجتماعی این شرکت انجام شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رکورد تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، ناصر اسکندری با اشاره به اینکه ۹۴ درصد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.