چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / برگزاری نشست رؤسای دانشگاه‌ها در دانشگاه علم‌وصنعت
برگزاری نشست رؤسای دانشگاه‌ها در دانشگاه علم‌وصنعت

با حضور معاون اول رییس جمهوری صورت می‌گیرد

برگزاری نشست رؤسای دانشگاه‌ها در دانشگاه علم‌وصنعت

نشست رؤسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور فردا، دوشنبه با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهوری در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود.

دانشگاهها

به گزارش کسب و کار نیوز، در آستانه آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها،‌ نشست رؤسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور فردا دوشنبه با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و تعدادی از مسئولان در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود.

در این نشست یک روزه معاون اول رئیس‌جمهوری سخنرانی خواهد کرد و پس از آن، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به تبیین شرایط آموزش عالی کشور در آغاز سال تحصیلی جدید می‌پردازد.

در ادامه این نشست، دکتر مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری و دکتر مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزیر علوم گزارش خود را در خصوص وضعیت اشتغال‌زایی دانش آموختگان و مهارت‌افزایی دانشجویان دانشگاه‌ها ارائه خواهند کرد و رؤسای دانشگاه‌های کشور نیز نظرها و دیدگاه‌های خود را در خصوص مسائل و موضوعات مهم آموزش عالی در آستانه سال جدید تحصیلی بیان می‌کنند.

برگزاری نشست تخصصی “شرایط دانشجویی و فرهنگی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و ارائه گزارش توسط دکتر نظرپور، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از دیگر بخش‌های اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری کشور است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در بخش پایانی این نشست نیز جمع‌بندی مباحث طرح شده در دو نوبت صبح و بعد از ظهر نشست رؤسای دانشگاه‌های سراسر کشور با حضور دکتر عبدالرضا باقری، قائم مقام وزیر علوم برگزار می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.