صفحه اصلی / استان ها / سمنان / برگزاری تئاتر خیابانی به همت بسیج هنرمندان استان سمنان
برگزاری تئاتر خیابانی به همت بسیج هنرمندان استان سمنان

برگزاری تئاتر خیابانی به همت بسیج هنرمندان استان سمنان

تئاتر خیابانی یکی از انواع هنرهای نمایشی است که کارکرد های مختلفی از جمله فرهنگ سازی دارد و موضوعات مورد استفاده ی بیشتر هنرمندان در این نوع از نمایش در حوزه ی موضوعات اجتماعی و مسائل روزمره ی زندگی مردم است.

به گزارش کسب و کار نیوز ,محمود احمدی در گفتگو با خبرنگار ما گفت : سازمان بسیج هنرمندان استان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص شعارسال وحمایت از تولیدات داخلی در بخش نمایش ، اقدام به اجرای تئاترهای خیابانی با این مضمون در شهرستان های سمنان ،گرمسار، شاهرود و مهدیشهر نموده است.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان با بیان اینکه مردمی شدن هنر یکی از رویکردهای اصلی سازمان بسیج هنرمندان است اظهار داشت : تئاترهای خیابانی برای ورود به بطن مردم به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستانها در بوستان های سلامت ، پارک ها ، بازار ها و فضاهای عمومی به نمایش گذاشته شد.
وی با تاکید بر اهمیت تئاترهای خیابانی به عنوان یک تئاتر مردمی افزود : تئاترخیابانی به عنوان یک هنر فرهنگ ساز نیاز به شناخته شدن و حمایت دارد و برای این هدف رسانه ها نقش بسیار مهمی دارند.
احمدی در پایان از اعزام کاروان های فرهنگی به مدارس همزمان با شروع سال تحصیلی خبر داد و گفت :این کاروان های فرهنگی در قالب گروه های پرده خوانی ، نقالی و تئاتر خیابانی با موضوعات دفاع مقدس در مدارس سطح استان اجرا خواهند داشت.

همچنین مطالعه کنید:

سپهبد قاسم سلیمانی

لغو همه کنسرت‌های موسیقی در سمنان تا ۲۵ بهمن

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.