صفحه اصلی / استان ها / کهگیلویه و بویراحمد / وضعیت اسفناک و آزاردهنده آسفالت خیابان‌های یاسوج + تصاویر و فیلم
وضعیت اسفناک و آزاردهنده آسفالت خیابان‌های یاسوج + تصاویر و فیلم

وضعیت اسفناک و آزاردهنده آسفالت خیابان‌های یاسوج + تصاویر و فیلم

‌اگر در سطح خیابان‌های شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که به "پایتخت طبیعت ایران" معروف است روزانه عبور و مرور داشته باشید، شاهد اختلاف سطح ها و چاله چوله های و برجستگی هایی در سطح این خیابانها خواهد بود.

آسفالت

‌به گزارش کسب و کار نیوز گفت: قدمت و عمر آسفالت برخی از معابر و خیابانهای شهر یاسوج تمام شده است که منجر به چال و چوله ها و دست اندازی و بعضا برجستگی شده است که نیازمند بهسازی، لکه گیری و روکش اسفالت هستند. شهرداری و شورای شهر یاسوج باید نهضت آسفالت را در این شهر راه بیندازند البته اقداماتی صورت گرفته اما کافی نبوده است.

وی افزود: شهرداری باید با تشکیل چند اکیپ نسبت به آسفالت خیابان های شهر یاسوج اقدام کند، هرچند امسال با مشکل تهیه قیر مواجهیم. با توجه به اینکه فصل کاری در شهر یاسوج به علت سردسیری بودن محدود و کم است باید نسبت به آسفالت معابر و خیابان های این شهر اقدام اساسی و سریع صورت گیرد.

فیلی اظهارکرد: استانداری نیز در حد توان از یک سری اعتبارات استانی برای بهبود وضعیت خیابان های شهر یاسوج کمک خواهد کرد.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این مطلب که دوره بازگشت آسفالت اکثر خیابان های شهر یاسوج فرا رسیده است، خاطرنشان کرد: عمر مفید آسفالت بیشتر خیابان های این شهر به پایان رسیده است که باید حتما نسبت به ترمیم و سپس روکش این خیابان ها اقدام شود.

رسیدگی سریع به وضعیت آسفالت خیابانهای یاسوج

فیلی تصریح کرد: بیشتر خیابان ها و معابر اطراف شهر متاسفانه هنوز خاکی هستند که باید این محلات نیز در دستور کار قرار گیرد تا مردم از این وضعیت نابه سامان در بیایند.

وی تاکید کرد: آسفالت خیابان های شهر یاسوج به عنوان مرکز استان می توانست وضعیت و شرایط بهتر از این را داشته باشد و هم اکنون این شهر در این رابطه عقب ماندگی دارد که نیازمند توجه بیشتر است و باید سریع تر به این مسئله رسیدگی و توجه شود.


وضعیت آسفالت خیابانها و معابر بیشتر مناطق یاسوج نامناسب است

نستهن مقدم، شهردار یاسوج در این زمینه به خبرنگار ایسنا گفت: وضعیت آسفالت خیابانها و معابر بیشتر شهرک ها و مناطق شهر یاسوج نامناسب است این محلات یا خیابانهای آنها آسفالت نیست و یا اگر آسفالت است از کیفیت مطلوب و مرغوبیت برخوردار نیست.

وی افزود: آسفالت خیابان‌ها و معابری که تردد بیشتری بر روی آنهاست بخصوص مناطق مرکزی شهر مستهلک و فرسوده است.  برای عملیلات اجرایی اصلاح معابر، احداث جداول و نهضت آسفالت در شهر یاسوج ۹۹ میلیارد تومان برآورد اولیه کرده ایم تا در صورت تامین اعتبار بتوانیم این وضعیت را بهبود دهیم‌.

مقدم اظهار کرد: با توجه به وضعیت و توان مالی شهرداری در مناطق سطح شهر از جمله بلکو،سی متری رضایی ها،ابوذر ها و کمال الملک طی ۶ ماهه اخیر حدود ۷۰ هزار متر مربع آسفالت انجام شده است که این میزان کافی نیست و چند برابر این میزان برای رفع مشکل آسفالت خیابانهای یاسوج باید اقدام شود.

شهردار یاسوج خاطر نشان کرد: مشکلات کمبود و نوسانات قیمت قیر کار آسفالت خیابانهای این شهر را با اختلال مواجه کرد که با پیگیری های صورت گرفته که قول های مساعدی در این زمینه گرفته ایم.

آزار مردم به علت نشست آسفالت در برخی خیابان‌های یاسوج

مقدم با اشاره به نشست آسفالت در برخی از خیابانهای مرکز شهر باعث آزار مردم می شود، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با توجه به فرا رسیدن فصل سرما بتوانیم بخش اعظمی از خیابانهای شهر یاسوج را آسفالت کنیم. واقعا وضعیت آسفالت خیابانهای منطقه راهنمایی به عنوان شمال شهر با مناطق پایین دست همچون شرف آباد و شهرک جهاد نامرغوب تر است و گلایه مردم بجاست.

وی ادامه داد: در حال حاضر اولویت ما مناطقی است که خیابان و معابر آنها خاکی است.

شهردار یاسوج اضافه کرد: با توجه به عقب ماندگی شهر یاسوج بعنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سایر مراکز استانهای در زمینه زیرساختها می طلبد که مسئولان در شورای برنامه ریزی اعتبار ویژه ای را به این شهر اختصاص دهند.

گزارش از: عیسی فتحی- خبرنگار ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد

About Nastooh.ir

  ۰۰:۰۰           

۰۰:۰۰

 ۰۰:۰۰

         

         

انتهای پیام

برچسب ها

همچنین مطالعه کنید:

مرکز فنی و حرفه ای

فعالیت ۹۷ مرکز فنی و حرفه ای در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “فرج اله راد” افزود: ۱۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.