صفحه اصلی / استان ها / کهگیلویه و بویراحمد / زنده‌گیری ۵۳ مارسمی در منازل مسکونی و خودرو در گچساران
زنده‌گیری ۵۳ مارسمی در منازل مسکونی و خودرو در گچساران

زنده‌گیری ۵۳ مارسمی در منازل مسکونی و خودرو در گچساران

مسئول ایستگاه‌های آتش‌نشانی گچساران گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 53 مار سمی توسط پرسنل ایستگاه ۱ و ۲ آتش نشانی دوگنبدان زنده گیری شده است.

مار سمی/گچساران

 کامبیز افشین پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، افزود: با توجه به گرم شدن هوا برخی از جانوران موذی به منازل مسکونی می روند.

وی بیان کرد: یک مار سمی ۱ متر و ۱۰ سانتی متری در یک واحد منزل مسکونی توسط ماموران ایستگاه آتش نشانی ۱ شهرستان گچساران زنده گیری شد.

مسئول ایستگاه‌های آتش‌نشانی گچساران تصریح کرد: این زنده گیری مار سمی در یک منزل مسکونی در محله خیابان ثبت قدیم این شهرستان انجام شده است.

افشین پور عنوان کرد: ساعت ۱۴: ۱۶ دقیقه روز جمعه وجود این مار سمی به ایستگاه ۱ آتش نشانی گچساران اعلام شد که سریعا مامورانایستگاه آتش نشانی ۱ به محل اعزام شد.

مسئول ایستگاه‌های آتش نشانی گچساران خاطرنشان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۵۳ مار سمی توسط پرسنل ایستگاه ۱ و ۲ آتش نشانی  این شهرستان در منازل مسکونی و خودرو زنده گیری و در بیابانهای اطراف رها شده است.

افشین پور بیان کرد: به شهروندان توصیه می شود در صورت مشاهده کردن هر گونه جانوران سمی و خطرناک سریعا با آتش نشانی تماس گرفته و از هرگونه اقدام خودداری کنند.

وی توصیه کرد: با توجه به گرمای هوا، شهروندان جهت جلوگیری از ورود جانواران خطرناک اعم از مار و عقرب از پارک کردن خودرو در کنار چمن زارها خودداری و درب منازل خود را بسته نگه دارند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرکز فنی و حرفه ای

فعالیت ۹۷ مرکز فنی و حرفه ای در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “فرج اله راد” افزود: ۱۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.