صفحه اصلی / سرخط خبرها / بارش پراکنده و وزش باد در برخی مناطق کشور
بارش پراکنده و وزش باد در برخی مناطق کشور

بارش پراکنده و وزش باد در برخی مناطق کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ابرناکی، بارش پراکنده و وزش باد در برخی مناطق کشور خبر داد.

 

احد وظیفه ، با بیان اینکه بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی طی سه روز آینده آسمان اکثر مناطق کشور صاف و آفتابی است، اظهار کرد: در این مدت در شمال استان‌های آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی در ساعات بعد ازظهر افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: در ساعات بعد ازظهر امروز (۱۷ شهریور) در ارتفاعات جنوب کرمان و شمال هرمزگان افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه تصریح کرد: طی فردا (۱۸ شهریور) در برخی مناطق ارتفاعات زاگرس مرکزی در استان‌های کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی و در ارتفاعات البرز در استان‌های زنجان و قزوین در ساعات بعد ازظهر افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد خواهیم داشت.

به گفته وظیفه، در بعضی ساعات دو روز آینده در استان‌های ساحلی دریای خزر ابرناکی و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۱۸ شهریور) صاف تا نیمه ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (۱۹ شهریور) صاف همراه با غبار صبحگاهی با حداقل و حداکثر دمای ۲۴ و ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

عرضه ۱۵۰۰ محصول دانش‌بنیان در اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش کسب و کار نیوز ، ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.