صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / هفته نهم لیگ برتر فوتسال/ باخت عجیب قمی‌ها در ساری و اهورا در خانه
هفته نهم لیگ برتر فوتسال/ باخت عجیب قمی‌ها در ساری و اهورا در خانه

هفته نهم لیگ برتر فوتسال/ باخت عجیب قمی‌ها در ساری و اهورا در خانه

هفته نهم لیگ برتر فوتسال با دو باخت عجیب در ساری و بهبهان به پایان رسید.

 دیدار تیم‌های فوتسال آذرخش بندرعباس و شهروند ساری

به گزارش کسب و کار نیوز، دومین روز هفته نهم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۶ امروز (جمعه) با برگزاری دیدار بین اهورای بهبهان و مقاومت البرز آغاز شد و در پایان اهورا با نتیجه پرگل هشت بر سه در خانه، شکست سنگینی را متحمل شد. این تیم تازه لیگ برتری شده در پایان هفته نهم تنها با یک امتیاز در قعر جدول قرار گرفته‌ است.

در دیگر بازی امروز، آذرخش بندرعباس با نتیجه سه بر یک از سد مقاومت قرچک گذشت. علی عابدین دو گل و مصطفی طیبی یک گل برای آذرخش به ثمر رساندند و تک گل قرچکی‌ها را هم محمدنجف سنگی زد.

تیم شهروند ساری نیز با نتیجه پرگل هفت بر یک تیم سوهان محمدسیمای قم را مغلوب کرد. سعید قاسمی در دقایق پایانی مسابقه از تیم قمی اخراج شد. سوهان هم‌چنین دو پنالتی نقطه دو به دست آورد که یکی از آن‌ها را توانست تبدیل به گل کند.

پارسیان شهرقدس و حفاری اهواز نیز در یک بازی پرحاشیه به تساوی سه بر سه رسیدند. درابتدای این بازی داور، به دلیل همرنگ بودن لباس دروازه‌بان پارسیان و بازیکنان حفاری، اجازه شروع مسابقه را نمی‌داد. بالاخره بازی بعد از تاخیر ۲۰ دقیقه‌ای و با تعویض پیراهن بازیکنان حفاری آغاز شد.

دومین تساوی نیز در شیراز رقم خورد و تیم ارژن با شهرداری ساوه با حساب دو بر دو، امتیازها را تقسیم کردند. محسن خبیری، سرمربی ساوجی‌ها از سوی داور، اخراج شد اما به دلیل اعتراض شدید، بازی را پنج دقیقه متوقف کرد.

در آخرین بازی امروز هم که از ساعت ۱۸:۲۵ آغاز شده بود تیم فرش‌آرای مشهد در خانه با نتیجه چهار بر یک از سد سن‌ایچ ساوه گذشت.

دیروز نیز در نخستین بازی هفته، مس سونگون با نتیجه چهار بر سه از سد گیتی پسند اصفهان گذشته بود.

در پایان هفته نهم، تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان، مس سونگون، شهروند ساری و حفاری اهواز به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم جدول رده بندی قرار گرفتند.

نتایج کامل هفته نهم لیگ برتر فوتسال:

مس سونگون ۴- گیتی پسند ۳

ارژن شیراز۲ – شهرداری ساوه ۲

اهورای بهبهان ۳- مقاومت البرز ۸

آذرخش بندرعباس ۳- مقاومت قرچک یک

فرش آرا ۴ – سن ایچ ساوه یک

شهروند ساری۷ – سوهان محمدسیمای قم یک

پارسیان شهرقدس ۳ – حفاری اهواز ۳

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.