به گزارش کسب و کار نیوز، عبدالحسین رحیمی درباره افزایش سهمیه گوشت میادین پایتخت گفت: در غرفههای گوشت میادین و بازارهای میوه و تره بار دو نوع محصول عرضه میشود که اولی از نوع بسته بندی شده و به اصطلاح بشقابی است و دومی به اصطلاح لاشهای است که در حضور مشتری بسته بندی میشود و هر دو تابع قیمتهای طرح تنظیم بازار هستند، اما نوع دوم قیمت مناسبتری دارد و از تقاضای بیشتری نیز برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه سازمان مدیریت میادین در واقع به عنوان یک واسط بین تولیدکننده یا واردکننده و مصرف کننده عمل میکند و سعی دارد کار توزیع را با قیمت مصوب و با کیفیت مطلوب انجام دهد، اظهار کرد: قیمت انواع گوشت در میادین و بازارهای میوه و تره بار ۲۵ تا ۳۵ درصد پایینتر از قیمت سطح شهر است.
رحیمی با بیان اینکه قیمت میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار نیز به مراتب کمتر از قیمت سطح شهر است و به همین دلیل شاهد استقبال روزافزون مردم از این مراکز هستیم، تصریح کرد: یکی از دلایل اقبال عمومی به میادین میوه و تره بار، کنترل قیمتها و دیگری انجام اقدامات کیفی همچون امکان جدا کردن میوه در قالب طرح دستچین در مراکز مذکور است.
بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، رحیمی دو دلیل کاهش عرضه و افزایش قیمت میوه در فصل تابستان را یکی سرمای نسبی بهار که به سردرختیها آسیب زد و کمیت میوه را پایین آورد و دیگری گرمای بالای تابستان که باعث آسیب زدن به محصولات شد و کیفیت میوهها را کاهش داد، برشمرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم در فصل پاییز انواع مرکبات با قیمت مناسب به بازار بیاید.
انتهای پیام