صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / یوسف‌زاده: امید به کسب یک طلای جودوی نابینایان و کم‌بینایان در جاکارتا داریم
یوسف‌زاده: امید به کسب یک طلای جودوی نابینایان و کم‌بینایان در جاکارتا داریم

یوسف‌زاده: امید به کسب یک طلای جودوی نابینایان و کم‌بینایان در جاکارتا داریم

سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم‌بینایان گفت: به کسب یک مدال طلا از بین ۷ وزن اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا امید داریم.

جودو نابینایان و کم بینایان

محمدرضا حاج یوسف‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت تیم جودوی نابینایان و کم‌بینایان اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا افزود: برای آماده‌سازی تیم جودوی نابینایان و کم‌بینایان برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا ۱۲ مرحله اردو پیش‌بینی کرده بودیم که ۱۰ مرحله برگزار شده و ۲ مرحله دیگر تا زمان اعزام تیم به این بازیها برگزار خواهد شد. البته در ۷ وزن اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا، امید به کسب یک مدال طلا داریم.

وی از ژاپن، کره، ازبکستان و مغولستان به عنوان سخت‌ترین حریفان ایران در این بازیها نام برد و گفت: هرچند این کشورها از قدرتهای جودوی نابینایان و کم‌بینایان آسیا هستند، اما ما هم برای حضور موفق در این بازیها تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم کارنامه موفقی را در این بازیها داشته باشیم.

یوسف زاده از میثم بنی‌طبا در ۶۰ کیلوگرم، رضا غلامی در ۶۶ کیلوگرم، علی خجسته در ۷۳ کیلوگرم، امید جعفری در ۸۱ کیلوگرم، وحید نوری در ۹۰ کیلوگرم، احسان موسی‌نژاد در ۱۰۰ کیلوگرم و محمدرضا خیرالله زاده در ۱۰۰+ کیلوگرم به عنوان نفرات اعزامی به بازیهای پاراآسیایی نام برد.

سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم‌بینایان خاطرنشان کرد: در ۷ وزن اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا امید به کسب مدال داریم، اما در یک وزن طلایمان قطعی است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.