صفحه اصلی / اسلایدر / قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت ۲ بار سقوط کرد
قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت ۲ بار سقوط کرد

قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت ۲ بار سقوط کرد

با انتشار گزارشی مبنی بر آن که تطبیق صنعت مالی جهان با ارزهای مجازی بیش از آنچه انتظار می‌رفت طول خواهد کشید، ارزش بیت‌کوین با سقوطی شدید به کمترین سطح ۹ ماه اخیر رسید.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، بلومبرگ اعلام کرد، ارزش بیت‌کوین در تنها یک روز با ۹٫۸ درصد کاهش به ۶۴۰۸ دلار رسید که پایین‌ترین سطح از نوامبر ۲۰۱۷ تاکنون محسوب می‌شود.

سایر رقبای بیت‌کوین نظیر “ریپل”، ” اترتیوم” و “لیت کوین” نیز با کاهش ارزش شدید مواجه بودند. کاهش ارزش ارزهای مجازی پس از آن تشدید شده است که بیزینس اینسایدر به نقل از بانک “گلدمن ساکس” گزارش داد ایجاد میز ارزهای مجازی در این بانک به دلیل آماده نبودن زیرساخت‌های لازم به تعویق افتاده است و برای آماده‌سازی زیرساخت‌های صنعت بانکی و مالی با ارزهای مجازی زمان بیشتری لازم است.

استفان اینس از مدیران موسسه “اونادا” گفت: بسیاری از معامله‌گران خرد منتظر حضور موسسات و نهادهای معتبر و بزرگ نظیر گلدمن ساکس در عرصه ارزهای مجازی هستند و این تصمیم پیامد منفی بر بازار ارزهای مجازی دارد آن هم در زمانی که نقدینگی از این بازار در حال خروج است.

در شرایطی که بسیاری از نهادهای ناظر بازار به دلیل نگرانی از مسائلی چون پولشویی و فرار مالیاتی، موضع سرسختانه‌ای در برابر ارزهای مجازی اتخاذ کرده‌اند، سایت مرجع کوین‌مارکت گزارش داده است که ارزش کل این بازار با ۷۵ درصد کاهش به نسبت ماه ژانویه به ۲۰۳ میلیارد دلار کاهش پیدا کرده است.

اینس معتقد است که فاصله چندانی تا رسیدن بیت‌کوین به سطح ۵۰۰۰ دلاری نداریم و آستانه حمایت این ارز مجازی در حال شکسته شدن است.

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.