صفحه اصلی / استان ها / سمنان / افزایش ۹۷ درصدی کشف موادمخدر در استان سمنان
افزایش ۹۷ درصدی کشف موادمخدر در استان سمنان

افزایش ۹۷ درصدی کشف موادمخدر در استان سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از افزایش 97 درصدی کشف مواد مخدر توسط مأموران پلیس استان خبر داد و گفت: اعتیاد و فعالیت‌های مرتبط با تولید و قاچاق آن عامل اصلی بروز بسیاری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است.

مواد مخدر

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار  «روح‌الامین قاسمی» با اعلام این خبر اظهار کرد: با تجزیه و تحلیل آمار دستگیری‌های جرایم مختلف مشخص شد، اعتیاد و فعالیت‌های مرتبط با تولید و قاچاق آن عامل اصلی بروز بسیاری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است.

وی، اهتمام بیش از پیش همه نهادها و دستگاه‌هایی که مأموریت آن‌ها به نوعی با پیشگیری از اعتیاد در ارتباط را ضرورتی انکارناپذیر در مبارزه موثر با این بلای خانمانسوز عنوان کرد.

قاسمی خاطرنشان کرد: اگر چه نیروی انتظامی یکی از ارکان مقابله و مبارزه با سوداگران مرگ و باندهای حرفه‌ای قاچاق موادمخدر بشمار می‌رود اما از اجرای برنامه‌های پیشگیرانه و آموزشی نیز غافل نشده است.

این مسئول انتظامی در ادامه به آماری از عملکرد فرماندهی انتظامی استان در برخورد با قاچاق موادمخدر اشاره و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه ۳ هزار و ۴۶۰ کیلوگرم انواع مواد توسط ماموران پلیس استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان گفت: این میزان کشفیات موادمخدر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از افزایشی ۹۷ درصدی برخوردارست.

 قاسمی با اعلام دستگیری هزار و ۹۸۱ نفر در خصوص جرایم حوزه موادمخدر در ۵ ماهه سال جاری یادآور شد: تعداد دستگیری‌ها نیز ۱۸ درصد بیشتر از سال گذشته شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سپهبد قاسم سلیمانی

لغو همه کنسرت‌های موسیقی در سمنان تا ۲۵ بهمن

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.