صفحه اصلی / استان ها / یزد / پیشنهاد معاون وزیر برای رفع بلاتکلیفی یک واحد داروسازی
پیشنهاد معاون وزیر برای رفع بلاتکلیفی یک واحد داروسازی

پیشنهاد معاون وزیر برای رفع بلاتکلیفی یک واحد داروسازی

معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و داروی کشور به همراه مسئولان محلی از واحد نیمه‌کاره‌ی داروسازی شهرستان میبد که 12 سال از آغاز عملیات ساخت آن می‌گذرد، بازدید کرد.

غلامرضا اصغری

به گزارش کسب و کار نیوز دکتر غلامرضا اصغری که در جریان این بازدید، از نزدیک با مسائل و مشکلات این واحد آشنا شد، راه‌اندازی آن در جنوب کشور را در زمینه تولید انواع دارو و خودکفایی در این راستا مؤثر خواند.

معاون وزیر، تسریع در محوطه‌سازی و تکمیل ساختمان‌های این واحد را خواستار شد و اظهار کرد:  وزارت بهداشت برای شروع فعالیت این شرکت، تیمی را به‌ عنوان مشاور پیشنهاد می‌کند تا به سمت چرخه تولید پیش رود.

حسین فلاح، فرماندار میبد که در این بازدید حضور داشت نیز با اشاره به این که رویکرد صاحبان سرمایه در شهرستان میبد حرکت به سمت صنایع پاک از جمله صنعت داروسازی بوده است، گفت: حمایت از این صنعت درآینده نتایج و برکات خوبی در سطح منطقه خواهد داشت.

 این واحد داروسازی که عملیات اجرایی آن از سال ۸۵ در زمینی به مساحت ۲۴ هکتار آغاز شده، با وجود پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد و خرید ۶۰ میلیارد تومان ماشین‌آلات در حال حاضر به دلیل مشکلاتی همچون اخذ مجوزهای دارویی در بلاتکلیفی به سر می‌برد.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

زندان‌

لغو تمام بازدیدها از زندان‌های استان یزد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, «رضا ذوالفعلی‌نژاد» با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.