چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اصناف / برندها / هر ثانیه ۱۰۰ آگهی بد از گوگل حذف می شود
هر ثانیه ۱۰۰ آگهی بد از گوگل حذف می شود

هر ثانیه ۱۰۰ آگهی بد از گوگل حذف می شود

گوگل اعلام کرده است که هر ثانیه 100 آگهی بد و نامناسب را از موتور جست و جوی خود حذف می کند.

گوگل این کار را از سال ۲۰۱۷ شروع کرده و میزان حذف آگهی های مخرب و نامناسب را اکنون به عدد ۱۰۰ در یک ثانیه رسانده است. بسیاری از شرکت ها از پتلفرم تبلیغاتی که گوگل برای آنها در موتور جست و جوی خود فراهم کرده، استفاده می کنند و برخی از آنها این کار را به قصد کلاهبرداری انجام می دهند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کالاسودا، اما با وجود تلاش های بسیاری که گوگل در این زمینه انجام می دهد، همچنان شرکت های بسیاری به این حرکت ادامه می دهند. شرکت فرعی آلفابت ابتکارات جدیدی را با کمک پشتیبانی فنی به منظور جلوگیری از کلاهبرداری های این چنینی به انجام رسانده است.

آگهی های نامناسب از نظر گوگل آگهی هایی هستند که سیاست های این شرکت را نقض کرده و با هدف کلاهبرداری، حملات فیشینگ، ارسال بدافزار و تبلیغ محصولات غیرقانونی ارسال شوند.

این سیاست به طور قابل ملاحظه ای در تلاش برای محدودسازی خدمات پشتیبانی شخص ثالث از طریق گوگل است. طبق گفته دیوید گراف، مدیر کل محصولات جهانی گوگل، این غول تکنولوژی که در مونتین ویو کالیفرنیا مستقر است، علاقه خود را به این امر نشان داده و در پی روش هایی است که فقط کسب و کارهای مشروع بتوانند از این پلتفرم برای بازاریابی خدمات خود به کاربران نهایی استفاده کنند.

گوگل می گوید در اکثر موارد تبلیغات یادشده پیش از آنکه توسط عموم مردم دیده شوند، حذف شده اند. این شرکت همچنین همکاری خود با ۳۲۰ هزار ناشر را به علت چنین تخلفاتی متوقف کرده و ۹۰ هزار وب سایت و ۷۰۰ هزار برنامه تلفن همراه را به همین دلیل در فهرست سیاه خود قرار داده است.

سال گذشته ۴۸ میلیون پیام تبلیغاتی از سایت های پیشنهاد شده در گوگل برای نصب مخفیانه بدافزار روی رایانه ها و گوشی های کاربران تلاش می کردند و ۶۶ میلیون هم کاربران را به کلیک کردن برای نمایش پیام های دروغین ترغیب می کردند.

همچنین بسیاری از کلاهبرداران اینترنتی با هدف قرار دادن مشتریان اپل توانستند با استفاده از گوگل و جلب اعتماد از آنها کلاهبرداری کنند. فرایند بررسی گوگل در این زمینه یکی از راه ها برای مبارزه با نا امنی و کلاهبرداری این شرکت هاست که هنوز هم به طور کامل طراحی نشده و بررسی ها روی آن ادامه دارد. اما گوگل امیدوار است که آن را تا پایان سال در تمام نقاط جهان ارائه کند.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.