صفحه اصلی / سرخط خبرها / اعطای وام قرض الحسنه لوله کشی گاز منازل مسکونی در استان سیستان و بلوچستان
اعطای وام قرض الحسنه لوله کشی گاز منازل مسکونی در استان سیستان و بلوچستان

اعطای وام قرض الحسنه لوله کشی گاز منازل مسکونی در استان سیستان و بلوچستان

سرپرست شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت : مطابق دستور رئیس جمهوری و با پیگیری های صورت گرفته از سوی وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران، امکان اعطای وام قرض الحسنه به مردم شریف استان سیستان و بلوچستان جهت لوله کشی گاز منازل مسکونی میسر شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، رضا پنجابی سرپرست شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب، اظهار داشت : بنا بر تاکید رئیس‌جمهوری مبنی بر اختصاص تسهیلات بانکی به مردم شریف استان سیستان و بلوچستان در جهت تسهیل لوله‌کشی گاز داخل منازل، شرکت گاز استان توانست با همکاری و هماهنگی بانک ملی ایران زمینه اعطای وام قرض الحسنه به متقاضیان این استان را میسر کند.

وی با بیان این مطلب که اعطای این وام می‌تواند بخش بزرگی از مشکلات مردم این استان را در راستای بهره مندی از نعمت گاز طبیعی مرتفع کند، گفت: هم استانی های گرامی که در مناطق گازدار شده سکونت دارند، هم‌اکنون می‌توانند پس از تشکیل پرونده جهت اخذ اشتراک گاز، با دریافت معرفی نامه از سوی نواحی گازرسانی استان و با مراجعه به شعب عامل بانک ملی ایران نسبت به اخذ تسهیلات بانکی کم بهره جهت لوله کشی گاز داخل منازلشان، اقدام کنند.

سرپرست شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: در ساختمان های چند واحدی که اسناد مالکیت آن متعلق به یک شخص است، امکان اعطای وام به تعداد واحدها نبوده و مالک می‌تواند صرفاً جهت دریافت وام برای یک واحد مسکونی اقدام کند.

پنجابی خدمت به مردم استان را مایه افتخار خود و نظام دانست و گفت: تمامی مسئولین باید نگاه ویژه ای به این استان داشته و با همه توان خود در راستای تسهیل امور و خدمت رسانی به این مردم شریف گام بردارند تا ان شاالله شاهد توسعه پایدار استان باشیم.

همچنین مطالعه کنید:

تدوین پیش‌نویس دستورالعمل بازرسی و نظارت بر عملکرد نانوایی‌های سراسر کشور

به گزارش کسب و کار نیوز ، معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.