صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / نوسازی بیش از ۵۰ درصد خوابگاه‌های دانشگاه تهران
نوسازی بیش از ۵۰ درصد خوابگاه‌های دانشگاه تهران

معاون دانشجویی دانشگاه خبر داد

نوسازی بیش از ۵۰ درصد خوابگاه‌های دانشگاه تهران

معاون دانشجویی دانشگاه تهران از نوسازی بیش از ۵۰ درصد خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه خبر داد و گفت: طی یکسال آینده ۲۵۰ نفر به ظرفیت خوابگاهی دانشگاه تهران اضافه خواهد شد.

آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه تهران

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر حسین به‌نژاد در نشست معاونین دانشجویی دانشگاه‌ها که در دانشگاه تهران در حال برگزاری است با بیان اینکه برگزاری این گردهمایی در ابعاد مختلف توجیهی و برنامه‌های محوری سال تحصیلی جدید بسیار با اهمیت است، گفت: تلاش کردیم در معاونت دانشجویی دانشگاه تهران سطح کیفی و کمی خدمات افزایش داشته باشد. بطوریکه بیش از ۵۰ درصد خوابگاه‌ها با هزینه ۲۵ میلیارد تومانی نوسازی شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه توانستیم زیرساخت‌های اینترنت دانشگاه‌ تهران و خوابگاه‌ها را بازسازی و نوسازی کنیم. بطوریکه آشپزخانه‌های دانشگاه صنعتی و بازسازی و مجموعه‌های ورزشی دانشگاه نیز در سال‌های اخیر نوسازی شده است.

به نژاد اضافه کرد: در سال‌های اخیر سعی شده با پرداخت یارانه مستقیم به دانشجویان تنوع غذایی در دانشگاه تهران را افزایش دهیم. ضمن اینکه کیفیت مواد اولیه خریداری شده برای تغذیه دانشجویان نیز افزایش یافته است. 

معاون دانشجویی دانشگاه تهران خاطر نشان کرد: ما در این دانشگاه ساخت خوابگاه ۲۵۰ نفره جدید را در سال اخیر آغاز کردیم که در مرحله سفت کاری به سر می‌برد و امیدواریم در یک سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: در حال حاضر استانداردسازی برای ظرفیت خوابگاهی در دانشگاه تهران صورت گرفته و بیش از ۲۰۰۰ تخت به ظرفیت خوابگاه‌های دانشگاه افزوده شده است. تلاش داریم از منابع مختلف برای اعطای وام به دانشجویان استفاده کردیم و مراکز مشاوره دانشگاه نیز تقویت شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.