صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / صندوق کارآفرینی امید چرداول برای ۸۰ نفر اشتغال ایجاد کرد
صندوق کارآفرینی امید چرداول برای ۸۰ نفر اشتغال ایجاد کرد

رئیس صندوق کار آفرینی امید چرداول گفت

صندوق کارآفرینی امید چرداول برای ۸۰ نفر اشتغال ایجاد کرد

رئیس صندوق کار آفرینی امید چرداول گفت: 80 نفر از ابتدای امسال تاکنون در نتیجه پرداخت تسهیلات از سوی این صندوق در این شهرستان شاغل شدند.

حجت عبدالی روز سه شنبه افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات برای ۴۰ طرح اشتغالزایی در این شهرستان پرداخت شده است که این میزان تسهیلات در زمینه های تولیدی، کشاورزی، صنعتی و صنایع دستی و با اولویت تولید پرداخت شده و زمینه اشتغال پایدار حدود ۸۰ نفر را فراهم آورده که بیشتر پرداختی ها به طبقه محروم صورت گرفته است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، وی تاکید کرد: تسهیلات پرداختی از سوی صندوق کارآفرینی امید به ترتیب کشاورزی ۲۵ فقره، تولید ۱۲ و سه مورد نیز در بخش صنایع دستی بوده که با نرخ سود چهار درصد و بازپرداخت ۳۶، ۴۸ و ۶۰ ماهه به متقاضیان واگذار شده است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید پرداخت تسهیلات مناسب با کمترین سود برای جوانان و بویژه در مناطق روستایی را از اولویت های این صندوق برشمرد و یادآور شد: حمایت از مشاغل روستایی و تولیدات روستائیان از رویکردهای مهم دولت تدبیر و امید در صندوق کارآفرینی امید است.
عبدالی اضافه کرد: این رویکرد موجب جلب مشارکت های مردمی ، ایجاد اشتغال پایدار و ساماندهی تولید در مناطق کمتر توسعه یافته و توانمند سازی خانواده ها می شود و طرح های روستایی توجیه پذیر و دارای مزیت شغلی پایدار می توانند از تسهیلات صندوق بهره مند شوند.
وی اظهارد اشت: صندوق کارآفرینی امید در دولت تدبیر و امید بعنوان متولی پرداخت تسهیلات اشتغال خدمات چشمگیری در چرداول ارایه داده که با توجه به ظرفیت های این شهرستان در زمینه های گردشگری، تولیدی، کشاورزی و صنایع دستی و تشویق جوانان و فارغ التحصیلان در این حوزه ها می توان فرصت طلایی برای اشتغال فراهم کرد.
عبدالی گفت: هدف مهم صندوق کارآفرینی امید اشتغال پایدار بویژه در روستاهاست و با توجه به اختصاص اعتبارات خوب توسط صندوق توسعه ملی
و مدیران استان و شهرستان شاهد رشد و شکوفایی مشاغل روستایی و کاهش مهاجرت به شهرها و رونق مشاغل بومی و محلی هستیم.
شهرستان چرداول به مرکزیت شهر سرابله در ۳۰ کیلومتری ایلام قرار دارد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.