صفحه اصلی / اقتصادی / اشتغال و تعاون / “زنده باد استیضاح” نام کتاب جدیدم است

ربیعی:

“زنده باد استیضاح” نام کتاب جدیدم است

وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیزدهمین جشنواره تعاونیهای برتر گفت: تعاون را یک بخش نمی دانم بلکه تعاون یک روش و منش و فکر است و هیچ مسیری جز تقویت روح تعاون برای نجات ایران نخواهد بود.

به گزارش کسب و کار نیوز، علی ربیعی گفت: ما امروز به تعاون بیش از هرچیز نیاز داریم و در سختیها باید با تعاون عبور کنیم و اجازه نمیدهیم یک امریکایی بگوید برنامه فروپاشی ایران را دارم و برای مسئول بگذارد.

به گفته وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی، باید از جنبش تهی دستان رمراقبت کنیم چرا که تهیدستان مدافع ایران هستند و باید با روح درکنار هم بودن و باهم بودن از بحرانها بگذریم.

وی در ادامه تصریح کرد: شیرین زبانی و باج دادن و بده بستانهای نامتعارف که به ضرر مردم است مشکلات جامعه را حل نمی کند.

ربیعی گفت: میخواستم نام کتاب جدیدم را زنده باد فساد بگذارم ولی میخواهم زنده باد استیضاح بگذارم و حقم است به عنوان شهروند از دموکراسی ناقص که گریبان مردم را گرفته صحبت کنم.

وی با بیان اینکه به دولت برنمی گردم و هیچ پستی را قبول نمی کنم از برنامه خود برای راه اندازی بزرگترینNGO خبر داد که تعاونیها در آن جایگاه ویژه ای دارند.

وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوسان نرخ ارز را بیماری مزمنی دانست که همواره در کشور وجود داشته و افزود: متاسفانه هیچگاه نتوانستیم نقدینگی های سرگردان را مدیریت کنیم اما قطعا به ثبات برمی‌گردیم و قرار است برنامه حفاظت از ۵ دهک در وزارت کار دنبال شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

هدف‌گذاری ایجاد ۱۸۰هزار شغل در تهران

به گزارش کسب و کار نیوز، تهران به‌عنوان مرکز سیاسی و اداری، کانون اقتصادی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.