چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / تذکر بروجردی نسبت به نشر اکاذیب در فضای مجازی و شکستن حرمت افراد

تذکر بروجردی نسبت به نشر اکاذیب در فضای مجازی و شکستن حرمت افراد

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نسبت به نشر اکاذیب در فضای مجازی و شکستن حرمت افراد تذکر داد.

علاءالدین بروجردی

به‌ گزارش ‌ایسنا، علاءالدین بروجردی در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز (سه‌شنبه)، بیان‌ کرد: افسار گسیختگی در فضای مجازی کشور و نشر اکاذیب و شکستن حرمت افراد و تعرض به حیثیت و آبروی آنها تبدیل به یک رویکرد عادی و گسترده شده است، ارگان‌های مسئول باید ورود پیدا کنند و با این موضوع برخورد کنند.

وی در ادامه‌ بیان‌ کرد: مساله دوم آشفته بازار اقتصاد امروز کشور است. ما به عنوان مهم‌ترین ارگان تصمیم گیر که حتی برای دولت بودجه‌ نیز تصویب می‌کنیم و طبعا اختیارات بالایی داریم باید دست به کار شویم. تیم اقتصادی مجلس شورای اسلامی و دولت باید به صورت مشترک در این زمینه کار کارشناسی و ‌دقیقی انجام دهند. صرفا با مرثیه خوانی نمی‌توان مشکل را حل کرد،‌ بلکه باید کار کارشناسی صورت بگیرد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه‌ ‌اضافه کرد: مساله بعدی آشفته بازار پتروشیمی کشور است. پتروشیمی محصولات خود را در بورس عرضه می‌کنند و دلالان در کمترین زمان محصولات را می خرند و با قیمتی بالاتر به کارخانجاتی که نیاز دارند می فروشند و ‌دقیقا ماجرای خرید ۱۰ هزار سکه در حال‌ تکرار است. وزیر نفت باید به این موضوع رسیدگی کند. تصمیمی که رییس کمیسیون انرژی مبنی بر تخصیص سهمیه کارخانجات به طور مستقیم گرفته‌اند، تصمیم معقولی است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.