صفحه اصلی / اصناف / برندها / اوبر مواد غذایی را با پهپاد به مشتریان می رساند
اوبر مواد غذایی را با پهپاد به مشتریان می رساند

اوبر مواد غذایی را با پهپاد به مشتریان می رساند

اوبر در سرویس جدید خود به نام uber Eats درصدد است تا تحویل غذاهای مشتریان را با استفاده از پهپادهای بدون سرنشین انجام دهد.

نوآوری های اوبر همچنان ادامه دارد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کالاسودا، سرویس Uber Eats در حال حاضر یکی از محبوب ترین برنامه های تحویل مواد غذایی است که برای اینکه بازی را بیشتر به نفع خود در مقابل رقبا پیش ببرد، دست به نواوری هایی زده که از جمله انها می توان به برنامه های نوآورانه این شرکت در تحویل مواد غذایی با پهپاد اشاره کرد.

تحویل با پهپاد
در حال حاضر رانندگان uber eats بسته مواد غذایی را از رستوران یا فروشگاه تحویل می گیرند، ان را داخل خودرو گذاشته و درب منزل مشتری تحویل می دهند. اما در نمایشگاهی که این شرکت در حاشیه اقیانوس آرام در ژاپن برگزار کرده بود، یک روش تحویل جدید را به نمایش گذاشت: استفاه از یک هواپیمای بدون سرنشین یا پهپاد. تیم استفاده از این پهپادها به Uber Elevate معروف است و تجربیاتی را از تیم مهندسی سرویس خودروهای پرنده اوبر به نام UberAir آموخته است که برای تحویل سریع تر و ارزان تر و قابل اعتمادتر مورد استفاده قرار می گیرد.

مذاکره با سازمان هواپیمایی آمریکا
اوبر پیش از این مذاکراتی را با سازمان هواپیمایی ایالت متحده آمریکا در خصوص تاکسی های پرنده UberAir به انجام رسانده است، بنابراین پروژه هواپیماهای بدون سرنشینی که می توانند مواد غذایی را تحویل دهند نیز احتمالا به خوبی پیش رفته است. پهپادهای اوبر در سن دیگو مورد تست قرار گرفته اند و برنامه آزمایشی روی آن ها پیاده شده است. سرویس Uber Eats سال خوبی را پیش رو دارد و بر اساس نظر سنجی ها تعداد دانلودهای بیشتری را نسبت به رقبا در دستگاه های اندروید داشته است.

اوبر می گوید که رشد خود را به ۶ میلیارد دلار رزرو در ۲۹۳ شهر در سراسر جهان خصوصا در بازار آسیا رسانده است. در هند و ژاپن نیز Uber Eats قبل از دیگر سرویس های تحویل غذا ورود پیدا کرده است.

هیچ تاریخی در مورد رونمایی رسمی و ورود این سرویس در حوزه تحویل مواد غذایی داده نشده است، اما آمازون نیز سرویسی مشابه با Amazon Prime Air را برای ارائه بسته های خود از طریق هواپیماهای بدون سرنشین برنامه ریزی کرده است که ممکن است زودتر از uber Eats پا را در این زمینه بگذارد. باید دید کدام یک از این دو سرویس زودتر به بازار ورود پیدا خواهند کرد و مشتریان بیشتری را از ان خود خواهند کرد.

همچنین مطالعه کنید:

جت شخصی جنبه آموزشی دارد/ تفریح در اولویت دوم

به گزارش کسب و کار نیوز ، جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در گفت‌وگو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.