صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / گوشی هوشمند موتورولا P30 Note ؛ جذاب ترین موبایل چند سال اخیر موتورلا
گوشی هوشمند موتورولا P30 Note ؛ جذاب ترین موبایل چند سال اخیر موتورلا

گوشی هوشمند موتورولا P30 Note ؛ جذاب ترین موبایل چند سال اخیر موتورلا

گوشی هوشمند موتورولا P30 Note به زودی در بازار عرضه می شود. در کنفرانس جهانی IFA کمپانی موتورولا گوشی های موبایل موتورولا وان و موتورولا وان پاور را معرفی کرد و با توجه به اخبار موجود گوشی هوشمند موتورولا P30 Note همان موتورولا وان پاور است که در بازار چین به فروش خواهد رسید و تنها در بخش نرم افزاری تفاوت های وجود دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کالاسودا، موتورلا در سال های اخیر فروش بهتری در بازار جهانی به دست آورده و بعد از واگذاری این برند به لنوو به موفقیت های خوبی دست پیدا کرده است. این برند قدرتمند در سال اخیر به عرضه سری پی قصد دارد سهم بیشتری از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد.

گوشی هوشمند موتورولا P30 NOTE چه قابلیت های دارد؟
این گوشی هوشمند دارای پردازنده مشهور اسنپدراگون ۶۳۶ است، این پردازنده در گوشی هوشمند موتورلا پی ۳۰ استفاده شده و به نظر موتورلا به این چیپست اعتماد کامل دارد. با این وجود این گوشی هوشمند به نظر می رسد در دو نسخه با رم های نرم افزاری چهار و شش گیگابایتی روانه بازار فروش شود، این در حالی است که موتورولا اعلام کرده که گوشی هوشمند موتورولا P30 Note با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی روانه بازار می شود و از حافظه جانبی تا ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی می کند.

گوشی هوشمند موتورولا P30 Note دارای صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی است و از پنل ال سی دی با نسبت تصویر ۱۸٫۷ به ۹ بهره می برد، البته این احتمال وجود دارد این گوشی هوشمند با نسبت تصویر ۱۹ به ۹ روانه بازار فروش شود. این گوشی هوشمند به نظر می رسد مانند موتورولا وان دارای دو لنز ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی باشد. لنز ۱۶ مگاپیکسلی به عنوان لنز اصلی دوربین و لنز پنج مگاپیکسلی به عنوان لنز تله فوتو در این گوشی هوشمند وظیفه عکاسی را بر عهده دارند. نکته قابل توجه برای لنز دوربین اصلی گشودگی دریچه دیافراگم ۱٫۸ است که برای یک میان رده نوید یک دوربین عکاسی خود را به کاربران می دهد. دوربین این گوشی هوشمند از یک فلاش دو گانه نیز بهره می برد.

در نهایت بیشترین تفاوت گوشی هوشمند موتورولا P30 Note با موتورولا وان بحث سیستم عامل و زابط کاربری این گوشی هوشمند است و موتورولا وعده داده که کاربران اجازه دسترسی با ZUI 4.0 را به عنوان رابط کاربری انحصاری موتورولا خواهند داشت.

گوشی هوشمند موتورولا P30 Note دارای یک باتری ۵۰۰۰ هزار میلی آمپری است و نسخه رم نرم افزاری چهار گیگابایتی این گوشی هوشمند با قیمت ۲۹۲ دلار و نسخه رم نرم افزاری شش گیگابایتی نیز با قیمت ۳۳۵ دلار به فروش خواهدرسید. این گوشی هوشمند تنها با رنگ مشکی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

همچنین مطالعه کنید:

توضیح انجمن محصولات دخانی درباره مالیات و قاچاق سیگار/ توجه دولت چهاردهم برای کاهش مصرف

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،  انجمن تولید کنندگان، وارد کنندگان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.