صفحه اصلی / سرخط خبرها / کلیه مصرف کنندگان محصولات فولادی و فلزات غیر آهنی برای خرید ملزم به ثبت نام در سامانه بهین یاب شدند
کلیه مصرف کنندگان محصولات فولادی و فلزات غیر آهنی برای خرید ملزم به ثبت نام در سامانه بهین یاب شدند

کلیه مصرف کنندگان محصولات فولادی و فلزات غیر آهنی برای خرید ملزم به ثبت نام در سامانه بهین یاب شدند

معاون امور معادن وزارت صنعت ،‌معدن و تجارت اعلام کرد : کلیه واحد های صنعتی مصرف کننده محصولات فولادی و فلزات غیر آهنی صرفا با ثبت نام در سامانه بهین یاب می توانند از بورس کالا خرید کنند .

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شاتا،  جعفر سرقینی گفت : باتوجه به اینکه ملاک خرید فولاد و فلزات غیر آهنی در بورس کالا فعلاً فقط لیست خریداران سال های گذشته می باشد و عملا ممکن است تعدادی از آنان امروز جزو مصرف کنندگان واقعی نباشند و بر عکس واحد های تولیدی مصرف کننده واقعی فلزات به دلیل عدم خرید در سنوات گذشته از بورس کالا، امروز نتوانند از بورس خرید کنند، این تصمیم اتخاذ شده است .
وی تاکید کرد : مهلت ثبت نام در سامانه مذکور تا ۲۰/۶/۹۷ است و پس از آن تاریخ صرفا لیست های سامانه بهین یاب ملاک عمل بوده و هیچ استثنایی وجود نخواهد داشت.
سرقینی تصریح کرد : مصرف کنندگان فلزات باید سریعاً و تا بیستم شهریور ماه سال جاری آخرین وضعیت خود را در سامانه بهین یاب وارد کنند تا پس از بررسی های استانی و راستی آزمایی اطلاعات و پس از ارزیابی دفاتر تخصصی در ستاد وزارت صنعت ،‌معدن و تجارت برای خرید به بورس کالا معرفی شوند.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.