صفحه اصلی / استان ها / سمنان / وحدت روحانیت و مسئولین باعث حفظ منظومه نظام جمهوری اسلامی می شود
وحدت روحانیت و مسئولین باعث حفظ منظومه نظام جمهوری اسلامی می شود

استاندارسمنان :

وحدت روحانیت و مسئولین باعث حفظ منظومه نظام جمهوری اسلامی می شود

سمنان - مریم اسماعیل نژاد: دکترچاووشی استاندار سمنان درجلسه ائمه جمعه استان و مسئولین و مدیران حوزه علمیه خواهران و برادران گفت: نظام یک منظومه به هم پیوسته است و حفظ نظام به وحدت و همدلی ارکان این منظومه وابسته است.

دکتر سید شهاب الدین چاووشی افزود: جمهوری اسلامی یک نظام درهم است. همه چیز در کنار هم معنا پیدا می کند. مردم هنگامی به ارکان نظام دلبستگی دارند که نمایش همدلی و اقتدار مسئولین را ببینند.
به گزارش کسب و کار نیوز، استاندار سمنان تا کید کرد: امریکا شیپور جنگ اقتصادی را اکنون نواخته است. با این که شرایط ما از تحریم های سال ۹۲ بهتر است ولی هراس مردم بسیار بیشتر از قبل می باشد. امروز اروپا تمام عیار کنار امریکا نیست و چین و روسیه نیز به تحریم ها پایبند نیستند. ذهنیت دنیا علیه ترامپ نیز برای جامعه ما پدیده مبارکی است. روحانیون باید در خطبه های نماز مردم را به سمتی هدایت کنند که از اختلافات جلوگیری شود. سربداران در شکل گیری فقه شیعه در ایران بسیار تاثیر گذار بودند به طوری که مغولان را شکست دادند. اما درآخر به دلیل اختلافات رهبرانشان از بین رفتند. ما باید از تاریخ درس بگیریم.
شاه چراغی نماینده ولی فقیه در سمنان با حضور در این نشست عنوان کرد:پیام این جلسه به مردم استان سمنان این است که، بین روحانیت ومسئولین استان شکافی نیست.
ایشان افزود: در بین مسائل اخلاقی که هم در قرآن تاکید شده است و هم در روایت، میتوان به مسئله صبر وشکراشاره نمود. گاهی کفران نعمت مسئله ساز است. ما باید شاکر مسائلی مثل امنیت ملی و نعمت وجود ولایت ورهبری باشیم. ائمه در بیان این مسائل با مردم باید کوشا باشند. مسئله صبر و استقامت نیز امروز جایگاه ویژه ای دارد.شکر در مقابل نعمت ها، صبر در مقابل مشکلات، راهکار خروج از مشکلات تحریم هاست.

همچنین مطالعه کنید:

سپهبد قاسم سلیمانی

لغو همه کنسرت‌های موسیقی در سمنان تا ۲۵ بهمن

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.