صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / فتاحی‌: با موافقت نساجی، زمان بازی پرسپولیس عوض می‌شود/ رای سوپرجام هنوز ابلاغ نشده
فتاحی‌: با موافقت نساجی، زمان بازی پرسپولیس عوض می‌شود/ رای سوپرجام هنوز ابلاغ نشده

فتاحی‌: با موافقت نساجی، زمان بازی پرسپولیس عوض می‌شود/ رای سوپرجام هنوز ابلاغ نشده

رییس کمیته مسابقه‌های لیگ برتر می‌گوید ورزشگاه‌های لیگ برتری را مجهز به گیت خواهیم کرد.

سعید فتاحی

به گزارش کسب و کار نیوز، سعید فتاحی رییس کمیته‌ مسابقات لیگ برتر در مورد شرایط برگزاری جام حذفی گفت: از سال گذشته قرعه‌کشی مسابقه‌های جام حذفی در هر مرحله به صورت مجزا انجام می‌شد. از ۱۶ تیمی که در مرحله قبل به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کرده بودند و ۱۶ تیم لیگ برتری قرعه‌کشی کردیم. همانطور که دیدید چند تیم لیگ برتری به هم خوردند و با توجه به قرعه‌کشی چند داربی هم داریم. مثل تقابل تیم‌های سپیدرود و ملوان و یا چوکای تالش و داماش گیلان. بازی‌ها ۲۲ و ۲۳ شهریور برگزار می‌شود و چون دو تیم استقلال و پرسپولیس در رقابت‌های آسیایی هستند، دو بازی حذفی این تیم به تعویق می‌افتد. بعد از بازی‌های آسیایی مشخص می‌کنیم که چه تاریخی این دو بازی برگزار می‌شود.

وی در مورد درخواست تعویق بازی استقلال در هفته ششم لیگ برتر اظهار کرد: ما در صحبتی که با آقای فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال داشتیم، قرار شد با توجه به اینکه تیم استقلال در رقابت‌های آسیایی حضور دارد، نمی‌توانیم بازی را در ۲۱ شهریور برگزار کنیم چون ملی‌پوشان استقلال تازه از بازی‌ ملی برمی‌گردند. به خاطر همین بازی آن‌ها را ۲۲ شهریور برگزار می‌کنیم. تیم استقلال ۶ ملی‌پوش دارد که جا دارد به خاطر این اتفاق تبریک بگوییم. ما با آقای فتحی صحبت کردیم و منتظر ماندیم تا قرعه‌کشی رقابت‌های جام حذفی برگزار شود که اگر تیم استقلال میزبان باشد و یا به تیمی بخورد که امکان جابه‌جایی در جدول وجود داشته باشد، بازی هفته ششم لیگ برتر را برای استقلال به تعویق بیندازیم و به جایش بازی جام حذفی را برای این تیم برگزار کنیم و الان با توجه به اینکه استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان بازی دارد و در این بازی میزبان نیست، امکان جابه‌جایی برای ما وجود ندارد. من با آقای فتحی هم صحبت کردم ایشان گفتند که برای این مساله کاری انجام بدهید. من هم گفتم یک تاریخی پیشنهاد دهید اگر در جدول جا داشت ما نیز کمک می‌کنیم.

وی در مورد بازی پرسپولیس و نساجی در رقابت‌های جام حذفی گفت: پرسپولیس با توجه به اینکه بازی‌اش یک روز به جلو افتاده یعنی در تاریخ ۲۶ شهریور برگزار می‌شود، از قبل درخواست داده بود که بازی‌اش ۲۲ شهریور برگزار شود با توجه به اینکه این تیم فقط یک ملی‌پوش دارد درخواست داده که بدون ملی‌پوش بازی کند و در تاریخ ۲۱ این بازی را انجام دهد. این مساله منوط به موافقت باشگاه نساجی است. اگر باشگاه نساجی موافقت کند این اتفاق می‌افتد.

وی در مورد تکلیف سوپرجام ایران اظهار کرد: رای سوپرجام تا آنجا که من می‌دانم آماده شده اما هنوز ابلاغ نشده است و به محض اینکه ابلاغ شود اعلام می‌کنیم.

وی در مورد بلیت فروشی مسابقه‌ها گفت: طبق دستوری که وزیر ورزش و جوانان آقای سلطانی‌فر دادند، ورزشگاه‌های لیگ برتری و چند ورزشگاه لیگ دسته یکی که طرفداران زیادی دارد، باید مجهز به گیت باشند و همین طور به سیستم بلیت فروشی الکترونیکی هم مجهز باشند و همین طور بحث دوربین گذاشتن در ورزشگاه اعمال شود که افرادی که وارد ورزشگاه می‌شوند مشخص باشند. ما سه ورزشگاه آزادی، یادگار امام تبریز و سردار جنگل را به اتفاق بازدید کردیم. باقی ورزشگاه‌ها هم تا هفته آینده بازدید می‌کنیم. تا آنجایی که می‌دانیم ورزشگاه آزادی کار گیت‌گذاری‌اش آغاز شده و تا بازی‌های آسیایی می‌رسد. ما با گیت‌گذاری ظرفیت ۹۰ به ۱۰ درصدی تماشاگران را اعمال می‌کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.