صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / برقراری پوشش ارتباطی در تمام جاده‌های سیستان و بلوچستان تا پایان سال
برقراری پوشش ارتباطی در تمام جاده‌های سیستان و بلوچستان تا پایان سال

وزیر ارتباطات اعلام کرد:

برقراری پوشش ارتباطی در تمام جاده‌های سیستان و بلوچستان تا پایان سال

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: 1400 کیلومتر از 4700 کیلومتر مسیر جادهای استان نیز فاقد پوشش ارتباطی است که تا پایان سال با احداث 69 سایت جاده‌ای جدید تمام این مسیر تحت پوشش ارتباطات مناسب قرار می گیرد.

آذری جهرمی

به گزارش کسب و کار نیوز، آذری جهرمی در سفر به چابهار با بیان اینکه  580 میلیارد تومان اعتبار در حوزه ارتباطات و زیر ساخت در سیستان و بلوچستان طی سال گذشته سرمایه گذاری شده است، افزود: از این میزان سرمایه گذاری، ۴۵۰ میلیارد تومان آن سهم دولت و ۱۳۲ میلیارد تومان آن سهم بخش خصوصی بوده که نشان از توجه ویژه دولت به این استان دارد.

آذری جهرمی افزود: رییس جمهور از ابتدای دولت دوازدهم تاکید کردند که تمامی وزارتخانه ها برای سیستان و بلوچستان برنامه ویژه داشته باشند. بر این اساس، اجرای بیش از ۷۵۰ کیلومتر فیبرنوری، توسعه 330 سایت جدید و نوسازی شده پهن باند و بهره مندی ۲۲۱۵ روستا از تلفن ثابت در سال گذشته از جمله اقدامات وزارت ارتباطات در این استان بوده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در استانهای دیگر سرمایه گذاری بخش خصوصی بیش از دولت است، افزود: از امسال با توجه به آماده شدن زیرساختها در سیستان و بلوچستان، روند توسعه ارتباطات رشد شتابنده‌ای می‌گیرد 

آذری جهرمی گفت: با نهایی شدن برنامه‌ای مدون با همکاری استاندار سیستان و بلوچستان، متعهد می شویم تا پایان امسال ظرفیت زیرساختها را به سمتی ببریم که برچسب محرومیت از این استان برداشته شود.

جهرمی خاطرنشان کرد: توسعه 500 کیلومتر فیبرنوری جدید، بهره مندی ۵۰۰ روستای دیگر از تلفن ثابت و ایجاد ۱۷۰ سایت جدید روستایی از جمله اقداماتی است که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تا پایان امسال در سیستان و بلوچستان اجرا خواهد کرد.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.