صفحه اصلی / استان ها / سمنان / افتتاحیه مسابقه کتاب وکتاب خوانی وآیین رونمایی از کتاب سه ماه رویایی درسمنان
افتتاحیه مسابقه کتاب وکتاب خوانی وآیین رونمایی از کتاب سه ماه رویایی درسمنان

معاون فرهنگی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خبر داد

افتتاحیه مسابقه کتاب وکتاب خوانی وآیین رونمایی از کتاب سه ماه رویایی درسمنان

سمنان- مهسازیاری:مرتضی عبداللهی گفت :یکی از برنامه های محوری معاونت فرهنگی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در سال ۹۷ در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری در حوزه کتاب وکتابخوانی و بالا بردن سرانه مطالعه ی کتاب در استان سمنان وتاثیر گذاری دراین سرانه در کشور وترویج فرهنگ ایثار وشهادت وسبک زندگی ایرانی اسلامی برگزاری مسابقه ی بزرگ کتاب خوانی است.

به گزارش کسب و کار نیوز، معاون فرهنگی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه این مسابقه بزرگ در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به شکلی ویژه در استان سمنان برگزار خواهد شد اظهار داشت: برنامه ریزی انجام شده بر این اساس است که پوشش این مسابقه فراگیر باشد و باتوجه به ظرفیت بسیج در روستاها ودور افتاده ترین نقاط استان مسابقه اجرایی شود.
عبداللهی افزود : در انتخاب منابع مسابقه کتاب هایی در نظرگرفته شده که اقشار مختلف را پوشش بدهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از این منابع کتاب سه ماه رویایی است گفت: این کتاب در خصوص خاطرات شهید کاظم عاملو یکی از شهیدان استان سمنان است که به همت مجموعه ی فرهنگی مرصاد در استان تهیه و به چاپ رسیده است.
مرتضی عبداللهی در ادامه بیان داشت : کتاب خداحافظ سالار خاطرات سردار شهید حسین همدانی و کتاب راز درخت کاج خاطرات شهیده زینب کمایی شهید شاخص سال ۹۷ در حوزه بانوان از دیگر منابع این مسابقه است.
معاون فرهنگی سپاه قائم ال محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه چهل جایزه به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی برای این مسابقه در نظر گرفته شده افزود : این جوایز شامل شش کمک هزینه سفر به کربلای معلی ،هشت کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و۲۶ کارت هدیه یکصد هزار تومانی است.
وی افزود : شروع مسابقه روز ۱۳ شهریور ماه ساعت ۱۷/۳۰ همزمان با آیین رونمایی از کتاب سه ماه رویایی و افتتاحیه مسابقه ی کتابخوانی استانی با عنوان شمیم شهادت خواهد بود وبه مدت سه ماه ادامه خواهد داشت.
به گفته ی وی در ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دهه فجر اختتامیه مسابقه برگزار و از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.
عبداللهی در پایان ضمن تقدیر از مجموعه ی فرهنگی مرصاد افزود : مجموعه ی مرصاد یکی از مجموعه های فرهنگی توانمند استان به عنوان متولی اصلی مسابقه فعالیت دارد.

همچنین مطالعه کنید:

سپهبد قاسم سلیمانی

لغو همه کنسرت‌های موسیقی در سمنان تا ۲۵ بهمن

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.