صفحه اصلی / اصناف / برندها / کمپانی چینی وان پلاس به زودی به فرانسه می رود

کمپانی چینی وان پلاس به زودی به فرانسه می رود

کمپانی چینی وان پلاس به زودی یک فروشگاه فیزیکی در پاریس افتتاح خواهد کرد. این کمپانی چینی که تمرکز خود را روی فروشگاه های آنلاین گذاشته است قصد دارد مسیر پیشرفت را سریع تر از گذشته سپری کند و به اهداف خود برسد. کمپانی چینی وان پلاس با استفاده از سیاست خاص خود توانسته در کمتر از پنج سال خود را به عنوان یکی از محبوب ترین برند های موبایل تبدیل کند.

کمپانی چینی وان پلاس یکی از پرطرفدار ترین برند های حاضر در میان کمپانی های مختلف است و به دلیل استفاده از قدرتمندترین پردازنده های موجود در بازار جهانی به سرعت توانست خود را در میان طرفداران گوشی های مقرون به صرفه پیدا کند. این کمپانی چینی در چند سال اخیر رکورد های فروش بسیار خوبی را به دست آورده که تا مدتی پیش بسیار عجیب به نظر می رسید اما با بررسی گوشی های هوشمند این برند بدون شک در کنار علاقه مندان این برند قرار خواهیم گرفت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کالاسودا، در سال جاری کمپانی چینی وان پلاس گوشی هوشمند خود را با تمام قدرت وارد بازار جهانی کرد و در بیشتر زمان ها این گوشی هوشمند در وب سایت های فروش به دلیل تقاضای بسیار بالا ناموجود است. حال وان پلاس قصد دارد کاربران را به سمت نمایندگی های فروش خود هدایت کند تا در این زمینه هم قدرت نمایی کند. وان پلاس در حال حاضر حدود ۲۰ نمایندگی در سراسر جهان دارد که کاربران می توانند برای خرید به آنها مراجعه کنند.

این خبر چه زمانی منتشر شد؟
این خبر به صورت رسمی از طرف یکی از مدیران ارشد وان پلاس در کنفرانس IFA اعلام شد. با وجود اینکه در این کنفرانس، وان پلاس برنامه خاصی ندارد اما مدیر جوان این کمپانی در بیشتر کنفرانس های برند های مختلف حضور داشته تا بتواند تاثیرات مثبتی را از آنها دریاقت کند. کارل پی در این مصاحبه علاوه بر اعلام خبر تاسیس فروشگاه پاریس، گوشی هوشمند پوکوفون شیائومی را رقیبی بسیار قدرتمند برای برند وان پلاس اعلام کرد و این گوشی هوشمند را مورد تحسین قرار داد.

وان پلاس در حال حاضر گوشی هوشمند One Plus 6 را به فروش می رساند. این گوشی هوشمند با استفاده از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۴۵ و رم های نرم افزاری متفاوت یکی از برترین انتخاب های کاربران در بخش پردازنده است. البته این گوشی هوشمند تنها در این بخش قدرتمند نیست و استفاده از لنز های با کیفیت در سال جاری این برند را در میان برترین دوربین های سال ۲۰۱۸ قرار داد. این برند بدون شک یکی از قدرتمندترین کمپانی های سازنده گوشی موبایل دانست.

همچنین مطالعه کنید:

۲۶۰ هزار سهامدار سجامی شدند

به گزارش کسب و کار نیوز ، بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی سپرده‌گذاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.