برگزاری همایش بزرگ سیداستارز

برگزاری همایش بزرگ سیداستارز

سیداستارز جهانی مجموعه‌ای است که در بیش از ۸۰ کشور جهان تاکنون با هدف سرمایه‌گذاری موثر وارد شده است.

 این مجموعه با برگزاری رویداد Seedstars World در بازارهای در حال ظهور از استارتاپ‌های برتر هر کشور دعوت می‌کنند تا در مرحله اول در رویداد مقدماتی که در شهرهای مختلف دنیا برگزار می‌شود شرکت نمایند و تیم‌های برتر در مرحله دوم به رویداد منطقه‌ای و پس از آن به رویداد جهانی در کشور سوییس راه پیدا می‌کنند تا جایزه ۵۰۰ هزار دلاری نصیب تیم اول گردد.

روند برگزاری رویداد:
۱۵ مهر ۱۳۹۷ در اصفهان اولین رویداد برگزار خواهد شد و از میان کلیه استارتاپ‌هایی که اقدام به ثبت نام می‌نمایند ۱۰ تیم به انتخاب سیداستارز جهت ارائه به روی استیج دعوت خواهند شد. در تاریخ ۱۷ مهر ۱۳۹۷ استارتاپ‌های شیرازی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت و روندی مشابه اصفهان خواهند داشت.
در نهایت و در تاریخ ۲۰ مهرماه از میان کلیه استارتاپ‌هایی که در رویداد سیداستارز تهران ثبت نام نموده‌اند، ۸ استارتاپ منتخب به همراه برنده رویداد شیراز و اصفهان (جمعا ۱۰ استارتاپ) در مقابل بیش از ۷۰۰ نفر و در مرکز همایش‌هایبین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی به رقابت خواهند پرداخت.
برنده رویداد سیداستارز ایران با هزینه سیداستارز به رویداد جهانی در سوئیس اعزام خواهند شد تا برای کسب جوایز میلیون دلاری این رقابت شرکت کند.

هدف سیداستارز چیست؟
سیداستارز به دنبال استارت‌آپ‌هایی است که مشکلات منطقه‌ای خود را حل کنند یا بتوانند محصول سودده را برای بازار جهانی عرضه کنند. سیداستارزاستارتاپ‌های پیشرو و با سرعت رشد بالا را با هدف حمایت از کسب‌وکار‌ها و قدرت بخشیدن به آنها، شناسایی می‌کند.
اینمجموعه در راستای ماموریت خود برای پیدا کردن کارآفرینان برتر بازارهای نوظهور امسال در بیش از ۷۰ کشور دنیا این رویداد را برگزار می‌کند تا بهتریناستارتاپ‌های را شناسایی و به آنها فرصت ارتباط با سرمایه‌گذاران و مربیانی از سراسر جهان می‌دهد.

چه استارتاپ‌هایی می‌توانند در این رویداد شرکت کنند؟
استارتاپ‌هایی که در این رویداد ثبت نام می‌کنند باید کمتر از ۲ سال از آغاز فعالیت‌شان گذشته باشد و به MVP رسیده باشند. این رویداد با استفاده از شبکه قوی از شرکای بینالمللی مانند BBVA ، Merck، Enel، TRECC، StandardBank و Deloitte ، به دنبال رشد، تقویت، حمایت وسرمایه‌گذاری بر استارتاپ‌هایی است که مسائل منطقه‌ای را حل می‌کنند و محصول / خدمت‌شان را توسعه مب دهند. همچنین برای داوران این رویدادمقیاس‌پذیری منطقه ای– جهانی بسیار مهم است.

سیداستارز در ایران
سیداستارز تهران امسال به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی و به همت شتابدهنده فارابی برگزار خواهد شد. ایرانسل و اسنپتریپ تاکنون به جمع حامیان این رویداد پیوسته‌اند. این رویداد برای اولین بار امسال علاوه بر تهران(دانشگاه شهیدبهشتی) در شیراز با کمک شتابدهندکوانتوم و در اصفهان با حمایت فضای کاری اشتراکی آبی سفید برگزار خواهد شد.

روند ثبت برگزاری این رویداد به این صورت است که استارتاپ ها ابتدا در سایت seedstars.ir در رویدادیکی از سه شهر تهران ، اصفهان و شیراز ثبت نام می‌کنند. پس از تایید اولیه کدی برای آنها ارسال خواهد شد که با آن کد می توانند در سایت جهانیseedstarsworld.com/competition ثبت نام کنند.

لازم به توضیح است کد تخفیف به نام kasbokarnews برای افرادی که از طرف روزنامه “کسب و کار ” و سایت” کسب و کار نیوز” ثبت نام کنند فعال است.

همچنین مطالعه کنید:

رئیس دفتر سیاسی حماس و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر انقلاب دیدار کردند

به گزارش کسب و کار نیوز، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و زیاد النخاله دبیرکل جنبش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.