صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / انتصابات جدید در دانشگاه آزاد
انتصابات جدید در دانشگاه آزاد

انتصابات جدید در دانشگاه آزاد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکاامی جداگانه سرپرست مرکز نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات و  سرپرست دفتر انتصابات این دانشگاه را منصوب کرد.

آرم دانشگاه ازاد

به گزارش کسب و کار نیوز، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی عنایت الله ملکی تبار را به سمت  سرپرست مرکز نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه منصوب کرد.

در حکم دکتر محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:
 

“برادر گرامی جناب آقای عنایت الله ملکی تبار

با اهداء سلام و تحیات

با توجه به سوابق اجرایی جنابعالی به موجب این حکم شما را به سمت “سرپرست مرکز نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی” منصوب می­ نمایم.

مطمئنم دینداری، تقوا و رعایت کرامت و حرمت افراد، سرلوحه کار شما بوده، بدون آنکه امر نظارت و بازرسی مورد خدشه قرار گیرد.

ضمناً این مرکز قدم نهایی افراد برای اعلام رسیدگی و دادخواهی به خواسته­ هایشان می­ باشد.

ایجاد یک سیستم اطلاع­ رسانی دوطرفه و رسیدگی فوری به شکایات همکاران، مرکز شما را به عنوان پناهگاهی برای متقاضیان و مورد ظلم قرارگرفتگان معرفی خواهد کرد.

امید است خدمات شایسته، مخلصانه و مجدانه جنابعالی و همکاران مورد قبول درگاه ذات اقدس احدیت قرار گیرد.”

همچنین دکتر طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در نامه­ ای جداگانه از زحمات و تلاش ­های محمد عبدالله خانی رئیس سابق مرکز نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی،  سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی دکتر «محمدرضا مردانی» را نیز به سمت سرپرست دفتر انتصابات دانشگاه منصوب کرد.

در حکم دکتر محمد­مهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به دکتر مردانی آمده است: “نظر به استعفای برادر گرامی جناب آقای دکتر صادقی مقدم و با تشکر از زحمات ایشان، با توجه به مراتب تعهد و سوابق ارزنده شما، به موجب این حکم جنابعالی به حفظ سمت به عنوان «سرپرست دفتر انتصابات دانشگاه» نیز منصوب می‌شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره ­گیری شایسته از توانمندی­ های سرمایه­ های انسانی دانشگاه تمام توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمائید.”

همچنین دکتر محمد­مهدی طهرانچی ضمن موافقت با استعفای دکتر محمد حسن صادقی مقدم مشاور و مدیر کل سابق دفتر انتصابات دانشگاه، در نامه‌ ای جداگانه از زحمات و تلاش ­های ایشان قدردانی کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.