صفحه اصلی / دسته بندی نشده / استفاده ازشتاب‌دهنده‌ها برای مدل توسعه ستاد زیست‌فناوری/فناوری زیستی ترازاقتصادی راجابجا می‌کند

قانعی مطرح کرد

استفاده ازشتاب‌دهنده‌ها برای مدل توسعه ستاد زیست‌فناوری/فناوری زیستی ترازاقتصادی راجابجا می‌کند

دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری گفت: مدل توسعه‌ای که در ستاد توسعه زیست‌فناوری به دنبال آن هستیم، استفاده از شتاب‌دهنده‌ها است.

زیست فناوری

به گزارش کسب و کار نیوز، مصطفی قانعی با اشاره به توسعه شتاب‌دهنده‌ها در ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی، بیان کرد: مدل توسعه‌ای که در ستاد توسعه زیست فناوری به دنبال آن هستیم، استفاده از شتاب دهنده‌ها است. دلیل این امر آن است که علیرغم سرمایه‌گذاری‌های کلانی که توسط دولت در بخش پژوهش انجام شده، اما نتیجه درخور توجهی حاصل نشده است.

وی افزود: توجه به این موضوع نشان می‌دهد که باید توسعه و پژوهش از دل بخش خصوصی بیرون بیاید.

معاونت علمی برای حل مشکل اتصال دانشگاه به صنعت شکل گرفته است

قانعی با تاکید بر اینکه معاونت علمی برای حل مشکل اتصال دانشگاه به صنعت شکل گرفته است، گفت: معاونت علمی از ستادهای توسعه فناوری مختلفی تشکیل شده است و ستاد توسعه زیست فناوری، یکی از این ستادها است.

بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت علمی، به گفته وی، ستاد توسعه زیست‌فناوری، قبل از تشکیل معاونت علمی نیز وجود داشته است. چرا که فناوری زیستی به عنوان فناوری شناخته شده است که می‌تواند تراز اقتصادی کشور را به کلی جابجا کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

چطور از دیجی‌کالا ارزان‌ترین کالاها را بخریم؟

به گزارش کسب و کار نیوز، وقتی دنبال یک کالا می‌گردید و نامش را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.