چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سرخط خبرها / ۳ رکن برای رهبری بازار

ميثم شفيعي، استاد دانشگاه

۳ رکن برای رهبری بازار

سرمقاله 

استارت‌آپ‌ها برای اینکه رهبر یک بازار شوند ۳ رکن که ۳ راس مثلث است را باید رعایت کنند. رکن اول تلاش و پشتکار است. تمام مدیران موفق دنیا برای کارشان از جان مایه می‌گذارند و با تمام وجود تلاش می‌کنند و سختی‌ها و شکست‌ها آنها را ناامید نمی‌کند و با وجود تمام سختی‌ها باز به راه خود ادامه می‌دهند تا به هدفی که دارند، دست پیدا کنند. رکن دوم از این ۳ رکن شانس است که ممکن است یک عبارت عوامانه باشد، اما شانس، خواست خدا برای انسان است و خوشبختانه خدا برای همه می‌خواهد و همه مردم این رکن را می‌توانند داشته باشند. رکن سوم و راس آخر این مثلث عشق و علاقه است. کسانی که برنده می‌شوند و دستاورد‌های بزرگ دارند عاشق کارشان هستند و با علاقه و اشتیاق کارشان را انجام می‌دهند. هر فردی برای شروع کسب‌وکارش باید دقت کند که این ۳ رکن تلاش و پشتکار، شانس و علاقه به کارش را داشته باشد و حتی اگر این ارکان را نداشت، می‌تواند در خودش تغییر ایجاد کند و آنها را به دست بیاورد و بعد کسب‌وکارش را آغاز کند.
در حال حاضر پیشرفتی که در عرضه وجود داشته است را در تقاضا شاهد نبوده‌ایم و همین موضوع باعث ایجاد رقابت سنگین بین کسب‌‌وکار‌ها شده است. ضمنا این رقابت سنگین و عرضه زیاد باعث قدرت گرفتن مشتری شده است و افرادی که قصد راه‌اندازی کسب‌وکاری را دارند علاوه بر رعایت ارکان بالا باید در نظر داشته باشند که کسب‌وکارشان را از مشتری شروع کنند تا بتوانند به یک فروش موفق و کسب‌وکار پایدار برسند.
کسب‌وکار‌هایی که قصد ورود به بازار را دارند باید نسبت به رقبای‌شان مزیت رقابتی ایجاد کنند و چیزی را داشته باشند که دیگران ندارند.
موفقیت یک کسب‌وکار پول نمی‌خواهد و مولفه‌های اصلی ایده و خلاقیت هستند. پس برای موفقیت در فروش و کسب‌وکار به یک خدمت خاص نیاز دارید و باید متفاوت  باشید.

همچنین مطالعه کنید:

برنامه اجرایی اقتصاد دریا محور در سه بخش نهایی شد/تکمیل ۱۳۰ هزار مسکن مهر در دولت مردمی

به گزارش کسب و کار نیوز ، «علی بهادری جهرمی»سخنگوی دولت در مقدمه نشست خبری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.