صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان شرقی / چرا انتخابات مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی برگزار نمی‌شود؟
چرا انتخابات مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی برگزار نمی‌شود؟

چرا انتخابات مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی برگزار نمی‌شود؟

دوران ریاست «ضیاء الله اعزازی» در مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی از تیرماه امسال به پایان رسیده، اما نمایندگان استان هم‌چنان برای انتخاب رئیس مجمع نمایندگان استان به توافق نرسیده‌اند.

 

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در خصوص حواشی مربوط به انتخابات مجمع نمایندگان استان، گفت: علت انتخاب نشدن رئیس مجمع نمایندگان، اختلاف نظر برای تصاحب کرسی ریاست است، به طوری‌که حدود ۶ نفر کاندیدا وجود داشته که هیچ کدام راضی به کنار کشیدن نیستند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، «شهاب‌الدین بی‌مقدار» با بیان این‌که پس از تیرماه امسال‌ جلسه‌ای بین نمایندگان استان جهت انتخاب رئیس مجمع تشکیل نشده است، خاطرنشان کرد: این‌که در این مدت جلسه‌ای میان نمایندگان استان جهت بررسی وضعیت موجود استان و ارائه راهکار برای رفع مشکلات برگزار نشده است، یک ایراد بزرگی بوده که در شان نمایندگان آذربایجان‌شرقی نیست.

وی با اشاره به ضرورت وحدت و تعامل بین اعضا، افزود: در نخستین دوره مجمع نمایندگان استان بسیار فعال بوده، اما در دومین دوره روند عملکرد مجمع کند شد و در این دوره نیز تاکنون جلسه‌ای برای رأی‌گیری برگزار نشده است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر خاطرنشان کرد: انتخاب شدن به‌عنوان هیئت رئیسه مجمع نمانیدگان استان هیچ گونه مزایایی ندارد، از این‌رو امید است به طور سریع نمایندگان استان به اجماع رسیده و ریاست‌طلبی را کنار بگذارند.

بی‌مقدار تصریح کرد: شمار اندکی از نمایندگان استان به فکر گردشگری و رویداد تبریز ۲۰۱۸ هستند و انتخاب نشدن رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی هیچ گونه تأثیری در راستای به نتیجه نرسیدن این رویداد ندارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.