صفحه اصلی / استان ها / اصفهان / رد معضلات اجتماعی در حصارکشی سی‌وسه پل
رد معضلات اجتماعی در حصارکشی سی‌وسه پل

رد معضلات اجتماعی در حصارکشی سی‌وسه پل

بخشی از حصارکشی سی‌وسه پل برای جلوگیری از سقوط گردشگران و شهروندان موضوعیتی ندارد و به دلیل ممانعت از بروز معضلات اجتماعی در کنج‌های این پل تاریخی طرح شده است.

سی و سه پل

به گزارش کسب و کار نیوز در رابطه با علت اعمال محدودیت برای عبور از مسیرهای جانبی می‌گوید: این طرح را شورای فنی میراث تایید کرده بود. علت این بود که مسیرهای جانبی “هزار و یک گرفتاری” ایجاد می‌کرد.

وی ادامه می‌دهد: بارها اتفاق افتاده بود که از رواق‌های جانبی به عنوان سرویس بهداشتی استفاده می‌شد. وضعیت وخیمی از یادگاری نویسی یا تجمع زباله در رواق‌های این پل وجود داشت. به همین دلیل تصمیم بر این شد که تردد را محدود کنیم.

مدیر پایش پل‌های تاریخی استان اضافه می‌کند: در آخرین جلسه‌ای که با حضور معاون میراث تشکیل شد، تاکید بر این بود که مردم امکان تردد در این مسیرها را داشته باشند. به همین دلیل مسیر تردد از عرشه‌های جانبی باز خواهد شد و آن بخشی از طرح که به این منظور اجرا شده است برداشته خواهد شد.

فصیحی تاکید می‌کند: تصمیم به علت مشکلات وندالیستی و اجتماعی اتخاذ شده بود، اما امیدواریم خود مردم نیز از فضاهای دنج سی‌وسه پل مراقبت عمومی داشته باشند تا شاهد تکرار این مشکلات نباشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

استادان نمونه کشوری

اساتید اصفهان در میان استادان نمونه کشوری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از میان ۱۶ استاد برجسته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.