صفحه اصلی / سرخط خبرها / بهره برداری از ۱۰ طرح عمرانی در ایام هفته دولت در سیستان
بهره برداری از ۱۰ طرح عمرانی در ایام هفته دولت در سیستان

بهره برداری از ۱۰ طرح عمرانی در ایام هفته دولت در سیستان

با حضور فرماندار شهرستان زابل ، امام جمعه بنجار ، بخشدار مرکزی و تنی چند از مدیران شهرستان ،10 طرح عمرانی افتتاح و بهره برداری رسید.

به گزارش کسب و کار نیوز، مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: آسفالت محور روستای هراتی از طرح های اداره راه و شهرسازی – بهره برداری آسفالت روستاهای ” گلمیر،بامری جهانتیغ ، جهانتیغ وگل با اعتباری بالغ بر ۶۹۲۰میلیون ریال ، آسفالت روستاهای ژاله ای،حسین آباد جر،حیدر آباد ، سرحدی شمالی ،بوستان پارک روستای امامیه ، از مجموعه پروژه های بخشداری مرکزی با اعتباری بالغ بر ۴ هزار میلیون ریال و آسفالت محور روستای دهمرده عظیمی از طرح های اداره راه و شهرسازی با اعتباری حدود ۷ هزار میلیون ریال مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.
مهندس مالکی افزود : با افتتاح و به بهره برداری این پروژه ها بالغ بر ۲۱۰۰ خانوار از نعمت این طرح ها بهره مند شدند . که برای حدود ۸۰نفر ایجاد شغل مستقیم کرده است
وی خاطرنشان کرد: همچنین کلنک احداث یک واحد تولیدی لوله های پلی اتیلن آبی وگازی با اعتبار بالغ بر ۵۰ هزار میلیون ریال از جمله طرح های اداره صنعت ، معدن و تجارت در حاشیه روستای ژاله ای به زمین زده شد.

همچنین مطالعه کنید:

سقف اجاره بهای مسکن در ۳۱ استان کشور ابلاغ شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، هادی عباسی معاون مسکن و ساختمان وزیر راه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.