چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / ارتقاء جایگاه و کسب رتبه نخست پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری در میان پژوهشگاههای کشور
ارتقاء جایگاه و کسب رتبه نخست  پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری در میان پژوهشگاههای کشور

ارتقاء جایگاه و کسب رتبه نخست پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری در میان پژوهشگاههای کشور

پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری پس از بررسی‌های کارشناسی انجام شده براساس نظام رتبه بندی سایماگو (Scimago) که یکی از جامع ترین نظام های رتبه بندی پژوهشی دانشگاه‌ها و موسسات پژوهش محور در جهان محسوب می‌شود، حائز رتبه اول در کشور در بین کلیه پژوهشگاه‌ها و مراکز پژوهشی در سال 2018 شده است.

ارتقای رتبه دانشگاه‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز،همچنین در بین کلیه مراکز پژوهشی خاورمیانه ، این پژوهشگاه جایگاه چهارم را در سال ۲۰۱۸ به  خود اختصاص داده است. در سال ۲۰۱۷ پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری طبق اعلام همین پایگاه در رتبه پنجم خاور میانه قرار داشت.
لازم به ذکر است جایگاه جهانی پژوهشگاه نیز در بین کلیه دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، موسسات علمی و مراکز پژوهشی در سال ۲۰۱۸ برابر با ۶۰۶  بوده که نسبت به سال گذشته (۶۰۴) تغییر تقریبا ثابت بوده است.
همچنین پژوهشگاه در میان تمامی دانشگاه ها ، پژوهشگاهها و  مراکز پژوهشی کل کشور پس از دانشگاه تهران، دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه پزشکی ایران، در رتبه هشتم قرار دارد.
بدون تردید کسب این جایگاه مرهون تلاشهای ارزشمند علمی، پژوهشی، فناوری و اجرایی تمامی اعضای هیات علمی، کارشناسان، کارکنان و دانشجویان پژوهشگاه است که لازم است صمیمانه از آنها قدردانی و سپاسگزاری نمود.
 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.