صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / پایان کار جودو با یک‌نقره و یک برنز/ هت تریک ناکامی محجوب در بازی های آسیایی
پایان کار جودو با یک‌نقره و یک برنز/ هت تریک ناکامی محجوب در بازی های آسیایی

گزارش خبرنگار ایسنا از اندونزی

پایان کار جودو با یک‌نقره و یک برنز/ هت تریک ناکامی محجوب در بازی های آسیایی

نماینده وزن ۱۰۰+ کیلوگرم جودوی ایران در دیدار رده بندی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ برابر حریف نه چندان مطرح ازبک شکست خورد و از رسیدن به مدال برنز بازماند.

جواد محجوب

به گزارش کسب و کار نیوز از اندونزی، در ادامه بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی و در روز پایانی رقابت‌های جودو، جواد محجوب چهارمین و آخرین نماینده جودوی مردان ایران و دارنده مدال های نقره و برنز آسیا در دیدار رده بندی برابر بکمراد اولتی‌بویف دارنده مدال برنز گرندپری هوهات چین در سال ۲۰۱۸ و نفر ۴۱ رنکینگ جهانی از ازبکستان به روی تاتامی رفت و در پایان شکست خورد و به عنوان پنجمی بسنده کرد. محجوب در سومین حضور متوالی خود در بازی های آسیایی اینبار نیز از رسیدن به مدال بازماند.

محجوب پیش از این در دور نخست رقابت های مقدماتی استراحت کرد سپس برابر بکوبلات توکتوگونوف از قراقیزستان به روی تاتامی رفت و در پایان با امتیاز وازاری به برتری رسید و راهی دیدار نیمه نهایی شد.

محجوب دارنده مدال‌های طلا و نقره آسیا و نفر ۱۲ رنکینگ جهانی، در مبارزه نیمه نهایی برابر دورنبایار اولزیبایار قهرمان جوانان جهان ۲۰۱۴ و نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ و نفر یازده رنکینگ جهانی از مغولستان به روی تاتامی رفت و در ثانیه های پایانی ضربه فنی شد و از رسیدن به فینال بازماند.

محجوب برای سومین مرتبه در بازی‌های آسیایی حاضر شد و یکی از امیدهای ایران برای کسب مدال طلای این رقابت‌ها بود. وی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو و بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون به ترتیب در جایگاه هفتم و پنجم وزن ۱۰۰- کیلوگرم قرار گرفت و از رسیدن به مدال بازماند.

به گزارش کسب و کار نیوز، پیش از این سعید ملایی در وزن ۸۱- کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و محمد بریمانلو در وزن ۷۳- کیلوگرم به مدال برنز رسید. علیرضا خجسته نیز در وزن ۶۶- کیلوگرم در همان دور نخست حذف شد.

به این ترتیب تیم ملی جودوی مردان ایران که با ترکیبی ناقص و تنها با ۴ جودوکار عازم این رقابت ها شده بود با سرمربیگری محمد منصوری با یک نقره و یک برنز به کار خود پایان داد.

مبینا عزیزی و دنیا آقایی نیز دو نماینده جودوی بانوان ایران در این رقابت ها بودند که خیلی زود از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.