چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / پازاج: مشکلی با اشکانی نداشتم/ سرمربیگری تیم ملی را قبول نمی‌کنم
پازاج: مشکلی با اشکانی نداشتم/ سرمربیگری تیم ملی را قبول نمی‌کنم

پازاج: مشکلی با اشکانی نداشتم/ سرمربیگری تیم ملی را قبول نمی‌کنم

مدیر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بزگسالان ایران با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی با علی اشکانی نداشته گفت: سرمربیگری تیم ملی را قبول نمی کنم و هر چه زودتر گزینه موردنظرم را به شورای فنی ارائه می‌کنم.

حمید سوریان احد پازاج

احد پازاج در گفتگو با ایسنا، درباره تصمیم اخیر شورای فنی کشتی فرنگی در کنار گذاشتن علی اشکانی از سرمربیگری تیم ملی و اظهارات برخی از اعضای شورای فنی مبنی بر اینکه او خواستار پایان همکاری با علی اشکانی شده است، اظهار کرد: اتفاق خاصی نیفتاده و نمی‌دانم چرا رسانه‌ها یک موضوع خیلی ساده و طبیعی را بزرگ می‌کنند. زمانیکه اشکانی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد من عضو شورای فنی بودم و قرار داد او تا پایان بازی‌های آسیایی اندونزی ثبت شد. با اتمام این رقابت ها من به عنوان مدیر تیم ملی باید گزینه مورد نظرم را به شورای فنی بدهم تا آن‌ها درخصوص سرمربی تیم ملی تصمیم نهایی را بگیرند.

مدیر تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان افزود: الان هم در حال بررسی گزینه‌های مختلف برای سرمربیگری تیم ملی هستم تا در نهایت هر چه سریعتر گزینه مورد نظرم را به شورای فنی ارائه کنم بنابریان قرارداد اشکانی به پایان رسیده بود و اصلا اینگونه نیست که شورای فنی تصمیم غیرمنتظره‌ای گرفته باشد. خود اشکانی هم می‌دانست تا پایان بازی‌های آسیایی قرارداد دارد و این موضوع مصوبه شورای فنی بود.

وی تاکید کرد: ما اشکانی را برکنار نکردیم. موضوع همانطور که گفتم خیلی ساده و حساب دو دو تا چهار تاست.اتفاق خاصی نیفتاده و من پس از بررسی‌های لازم هر چه سریعتر گزینه سرمربیگری تیم ملی را از بین گزینه‌هایی که در اختیار دارم به شورای فنی می‌دهم تا بزودی تکلیف این موضوع با توجه به درپیش بودن مسابقات جهانی روشن شود. حتی خود اشکانی هم جزو گزینه‌های مورد نظر من است!

پازاج در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد با توجه به شناختش از تیم ملی، سرمربیگری این تیم را در رقابت های جهانی عهده دار شود گفت: خیر اینگونه نیست. من سرمربیگری تیم ملی را قبول نمی کنم و مانند سابق به عنوان مدیر فنی فعالیت می‌کنم.

وی درباره برخی صحبت‌ها مبنی بر اینکه میان او و علی اشکانی طی مدت اخیر اختلافاتی بودجود آمده و همین امر باعث برکناری او شده است خاطرنشان کرد: اصلا این بحث‌ها مطرح نیست. من با اشکانی هیچ مشکلی نداشتم. به هر حال این از وظایف و اختیاراتی است که مدیر فنی تیم دارد و ان‌شاءالله هر چه سریعتر بهترین گزینه را به شورای فنی معرفی می‌کنم. امیدوارم همه چیز ختم به خیر شود. از شما نیز که مثل همیشه هدفتان کمک به کشتی و آگاه کردن مردم از اخبار کشتی است صمیمانه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.