صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / میرزایی نیکو: وحدت یک اصل برای برون رفت از مشکلات است
میرزایی نیکو: وحدت یک اصل برای برون رفت از مشکلات  است

میرزایی نیکو: وحدت یک اصل برای برون رفت از مشکلات است

یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: تمام کسانی که دغدغه ایران و اسلام را دارند باید به دور یک میز بنشینند و با یکدیگر گفت‌وگو کنند.

قاسم میرزایی نکو

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، قاسم میرزایی نیکو با اشاره به ضرورت رفتار و گفتارهای وحدت طلبانه در شرایط فعلی بیان کرد: وحدت حول منافع ملی به یکی از چارچوب‌های اصلی است که می‌تواند انسجام و همبستگی در کشور را بالا ببرد. ما دیدیم که این وحدت در ترکیه شکل گرفت و آنها دلار را تحریم کردند و وضعیت علیه آمریکا شد. ولی ما بر عکس این کار را انجام دادیم و در نابسامانی‌های بازار ارز هر یک از احزاب انگشت اتهام را به سوی دیگری گرفتند.

وی در ادامه بیان کرد:‌ عده‌ای قصد ندارند از برخی از محورهای خود  عبور کنند. تا زمانی که این گونه رفتارها ادامه داشته باشند نمی‌توانیم گفت که وحدت ایجاد می‌شود. تمام کسانی که دغدغه ایران و اسلام را دارند به ویژه فرهیختگان کشور باید به دور یک میز بنشینند و با یکدیگر گفت و گو کنند.

نماینده مردم دماوند در مجلس ادامه داد: تا زمانی که عده‌ای مدام دیگران را محکوم می‌کنند و خود را خودی‌تر می‌دانند وحدت شکل نخواهد گرفت و تفرقه بیشتر می‌شود.

این نکته را افراد هر جناح باید به یکدیگر یاد آور شوند کاری که آقای باهنر اخیرا نیز انجام داد یک رفتار مثبت در جهت همگرایی و وحدت است.

وی در پایان بیان کرد: وحدت به انقلابی و غیر انقلابی بودن مرتبط نیست بلکه یک اصل برای برون رفت از معضلاتی است که جامعه گرفتار آنها شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.