صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / جواد قراب: فتحی یک استقلال دو آتیشه است/ هیچ‌کسی جای پورحیدری و حجازی را پر نمی‌کند
جواد قراب: فتحی یک استقلال دو آتیشه است/ هیچ‌کسی جای پورحیدری و حجازی را پر نمی‌کند

جواد قراب: فتحی یک استقلال دو آتیشه است/ هیچ‌کسی جای پورحیدری و حجازی را پر نمی‌کند

یک پیشکسوت و عضو هیات مدیره استقلال می‌گوید شاگردان شفر می‌توانند شکست بازی رفت مقابل السد قطر را جبران کنند.

جواد قراب

جواد قراب در گفت‌وگو با ایسنا در مورد وضعیت تیم استقلال تهران بعد از شکست مقابل السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: متاسفانه مقابل السد قطر نتواستیم پیروز میدان باشیم. تیم ما در نیمه‌ اول عملکرد خوبی داشت ولی در نیمه‌ دوم اشتباهات فردی و تمرکز نداشتن بازیکنان موجب شد تا بازی را واگذار کنیم. اما شفر وقت خوبی دارد تا از تعطیلات لیگ استفاده کند و تیم را آن‌طور که می‌خواهد آماده کند. استقلال دیر بسته شده و نیاز به هماهنگی دارد. تعطیلات لیگ این فرصت را می‌دهد تا استقلال به‌ آن چه مد نظر شفر است برسد. استقلال در بازی برگشت تیم دست و پا بسته‌ای نیست. بازیکنان استقلال مانند یک تیم مدعی در آن بازی پای به میدان خواهند گذاشت.
او در واکنش به اظهارات تلویزیونی هادی طباطبایی علیه امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: من صحبت‌های طباطبایی را خواندم. من برای همه پیشکسوتان، احترام زیادی قائلم. با این‌حال من فکر می‌کنم در حق آقای فتحی بی‌انصافی شده است. همه می‌دانیم مجید حسینی داشت با پنجاه هزار دلار از استقلال جدا می‌شد اما فتحی توانست با دریافت ۶۰۰ هزار دلار از جدایی حسینی برای باشگاه درآمدزایی کند. یا مامه تیام که طبق قرارداد ۲۰۰ هزار دلار برای جدایی او در نظر گرفته شده بود، ۳۵۰ هزار دلار از جدایی او دریافت کرد. هم‌چنین قرار است از ترانسفر بعدی این دو بازیکن به استقلال پولی پرداخت شود.
وی ادامه داد: هادی طباطبایی مثل پسر من است. مطمئنا او خودش می‌داند صفر شدن بدهی‌های باشگاه چقدر سخت است و الان فتحی و همکارانش بدهی‌های باشگاه را به صفر رسانده‌اند. آیا این کار کوچکی است؟ من فتحی را از سال‌های خیلی دور می‌شناسم. او یک استقلالی دو آتشه است. از طرفی چطور می‌توان عملکرد یک مدیر را در ۴۰ رو این‌طور قضاوت کرد؟ در ضمن جایی شنیدم که او گفته من جای مرحوم حجازی و پورحیدری را پر می‌کنم. باید در این‌باره بگویم که هیچ‌کسی جای این دو نفر را نه می‌تواند بگیرد و نه می‌تواند جای خالی آن‌ها را پر کند.

این عضو هیات مدیره و پیشکسوت استقلال در مورد بازی برگشت با السد اضافه کرد: هیچ چیزی برای استقلال تمام نشده است. شاگردان شفر می‌توانند شکست بازی رفت را جبران کنند. فقط آدم دلش از این می‌سوزد که چرا وقتی بازی مهمی مثل السد قطر داریم، کسی مثل طباطبایی با تمام احترامی که برایش قائلم، می‌گوید دیگر شانسی برای استقلال در این رقابت‌های آسیایی باقی نمانده است. این مساله موجب تضعیف روحیه بازیکنان می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.