صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / تاکید نتانیاهو بر مقابله با حضور ایران در سوریه
تاکید نتانیاهو بر مقابله با حضور ایران در سوریه

تاکید نتانیاهو بر مقابله با حضور ایران در سوریه

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر بر موضع خود برای مقابله با حضور نظامی ایران در سوریه و اقدام علیه مخالفان رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

نتانیاهو

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه خبری برکینگ اسرائیل نیوز، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مراسم نامگذاری مرکز تحقیقات هسته ای نِگِو شیمون پرز اظهار کرد: ما به مقابله سختگیرانه و مصمم علیه اقدامات ایران برای استقرار نیرو و سیستم تسلیحاتی پیشرفته در سوریه  ادامه خواهیم داد.

نتانیاهو در ادامه اظهارات بی پایه و اساس رژیم صهیونستی، ادعا کرد: هر کس که ما را به نابودی تهدید کند، خود را در خطر مشابهی قرار خواهد داد و در هر صورت به هدف خود دست نخواهد یافت.

نخست وزیر رژیم صهیونستی در سخنان خود در این مراسم در راستای ادعاهای خود به لزوم استفاده از زور و قدرت برای مقابله با مخالفان اشاره کرد و گفت: در خاورمیانه و بخش‌های گسترده‌ای از جهان حقیقت ساده‌ای وجود دارد. آن هم این است که جایی برای ضعیف‌ها نیست. افراد ضعیف نابود می شوند، کشته می شوند و از تاریخ محو می شوند اما قدرتمندان چه با نیت خوب و چه بد، جان سالم به در می برند.

وی همچنین صراحتا تاکید کرد که هدف رژیم صهیونیستی جلوگیری از حضور نظامی ایران در سوریه است و ” نیروی دفاعی اسرائیل در زمینه نظامی به اقدام سختگیرانه و مصمم علیه اقدامات ایران برای استقرار نیرو و تسلیحات پیشرفته در سوریه ادامه می دهد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.