صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / گوگل به یافتن شغل برای سربازان کمک می‌کند
گوگل به یافتن شغل برای سربازان کمک می‌کند

گوگل به یافتن شغل برای سربازان کمک می‌کند

"گوگل" به تازگی ابزاری جست‌وجو فراهم آورده است تا سربازانی که خدمت سربازی خود را به اتمام رسانده اند، با استفاده از آن ‌بتوانند شغل مناسب خودرا پیدا کنند.

سرباز

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از تک‌تایمز، “گوگل” اخیرا برنامه “با گوگل رشد کن”(Grow with Google) را معرفی کرده است که ابزارهایی داردتا به کمک سربازانی ‌بپردازد که خدمت سربازی خود را به اتمام رسانده‌اند.

سربازانی که خدمت سربازی خودرا به اتمام می‌رسانند، با توجه به مهارت‌هایی که در سربازی آموخته‌اند، به دنبال یک شغل می گردند.

حال “گوگل” امکان یافتن شغل را برای آن‌ها فراهم آورده است.

گوگل به شرکت‌های مختلف اجازه خواهد داد که اسم خود را در “گوگل مپ”(Google Map) به ثبت برسانند تا سربازان از آن‌ برای پیدا کردن کار استفاده کنند.

شرکت‌های “پپسی”(Pepsi) و شرکت پست آمریکایی”فدکس”( FedEx) در سایت خود آماده به خدمت گرفتن سربازانی هستند که از خدمت مرخص شده‌اند.

پس از “وال‌مارت”( Walmart) و “هوم دپتو”( Home Depot)، گوگل سومین شرکتی است که به دنبال ایجاد فرصت‌های شغلی برای سربازان است.

“لیسا گولبر”( Lisa Gevelber) معاون برنامه “با گوگل رشد کن” گفت: ما در گوگل معتقدیم، فناوری این قدرت را دارد که زندگی‌کردن را بهبود بخشد.

وی ادامه داد، هدف ما این است که تسهیلات زندگی راحت‌تر و موفق تر سربازان را پس از بازگشت از خدمت برای آن‌ها فراهم آوریم.

گوگل اعلام کرد که تقریبا ۱۰ درصد از تعداد کل کسب‌و کارهای کوچک را سربازان کارازموده تشکیل داده‌اند.

گوگل ۲٫۵ میلیون دلار به سازمان‌های خدماتی سازمان ملل متحد اهدا کرده است.

“متیو هودسان”( Matthew Hudson) از مدیران “گوگل کلود” (Google Cloud) اظهار کرد: پس از به‌کارگیری این ابزار ، نرخ سربازانی که خدمت خود را به پایان‌ رسانده‌بودند و هنوز بیکار بودند، ۳ درصد باقی ماند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.