صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / وجود ۸۰۰۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کشور
وجود ۸۰۰۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کشور

وجود ۸۰۰۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کشور

معاون توسعه و منابع انسانی وزیر ورزش و جوانان از برنامه ریزی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی با تکیه بر سهم ۸۵ درصدی ورزش از مالیات بر ارزش‌افزوده خبر داد و گفت: در هفته دولت امسال ۲۵۰ پروژه ورزشی در ۲۲ استان کشور افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

ژاله فرامرزیان

به گزارش کسب و کار نیوز-منطقه سمنان، ژاله فرامرزیان در آیین افتتاح زورخانه امیر المومنین(ع) دامغان از وجود بالغ بر ۸۰۰۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کشور خبر داد و اظهار کرد: برای تکمیل این پروژه‌ها به بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی با اشاره به این حجم از پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور افزود: وزارت ورزش و جوانان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را در اولویت کاری خود قرار داده است.

معاون توسعه و منابع انسانی وزیر ورزش و جوانان با اشاره به سهم ۸۵ درصدی ادارات ورزش و جوانان از مالیات بر ارزش افزوده، تصریح کرد: توزیع مناسب اعتبارات این بخش می‌تواند به روند تکمیل، ساخت و بهره‌برداری از این پروژه‌های نیمه‌تمام در شهرهای مختلف کشور سرعت ببخشد.

وی با اشاره به افتتاح ۲۵۰ پروژه ورزشی در ۲۲ استان کشور در هفته دولت خاطرنشان کرد: برای افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

فرامرزیان بر لزوم ایجاد زیرساخت‌های مناسب ورزشی در شهرهای مختلف کشور تاکید کرد و گفت: توسعه این زیرساخت‌ها و افزایش فضاهای ورزشی می‌تواند امید و نشاط را در جامعه و خصوصا نسل جوان افزایش دهد.

معاون توسعه و منابع انسانی وزیر ورزش و جوانان بر ضرورت تجهیز و تکمیل فضاهای ورزشی تاکید و اضافه کرد: وزارت ورزش و جوانان همه توان خود را به کار گرفته تا با تکمیل و توسعه زیرساخت‌ها زمینه ورزش را برای جوانان کشور فراهم کند.

وی محدودیت در منابع اعتباری را مهمترین مانع ایجاد این زیرساخت‌ها برشمرد و گفت: انتظار می‌رود با افزایش منابع اعتباری زمینه تسریع در ساخت این پروژه‌ها در استان‌ها فراهم شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.