صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / واکنش رئیس فدراسیون جودو به تغییر رای داور در مورد سعید ملایی
واکنش رئیس فدراسیون جودو به تغییر رای داور در مورد سعید ملایی

گزارش خبرنگار ایسنا از جاکارتا

واکنش رئیس فدراسیون جودو به تغییر رای داور در مورد سعید ملایی

رئیس فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش گفت: بعد از اتفاقی که برای ملایی افتاد، باید آرامش را به گروه برگردانم چون این گروه باید کارش را ادامه دهد و از این باخت درس بگیرد.

محمد درخشان

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد درخشان رئیس فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش ایران در مورد کسب مدال جودوکاران ایران گفت: پیروزی ورزشکاران کشور را در اندونزی تبریک می‌گویم، بعد از چهار سال که تقریبا مدالی نداشتیم، امروز یک نقره و یک برنز گرفتیم.

او در واکنش به رای داور در مورد سعید ملایی که او را بازنده فینال اعلام کرد بیان کرد: رویکرد فدراسیون این بوده است که مسائل را خیلی در رسانه و بین مردم مطرح نکند. این مسائل فنی است و باید یک نشست در موردش برگزار کنیم، داورها سختگیری‌هایی داشتند اما در حال حاضر یک نقره گرفتیم که بسیار باارزش است.

او ادامه داد: خوشحالم که امروز در جدول مدالی دو نماینده داشتیم و حاصل آن یک مدل نقره و یک برنز بود که این را به مردم تبریک می‌گویم چون ما از آنها انرژی می‌گیریم. امیدوارم فردا جواد محجوب هم با یک مدال خوشرنگ مردم را شاد کند. 

درخشان در مورد اعتراض نکردن به رای داور گفت: ملایی مسابقه‌ را برده بود و تا یک ثانیه به پایان جلو بود اما به وسیله داوران اخطار گرفت و بازی برده را باخت که مورد تعجب همه بود و همچنین باعث گریه مربی و ورزشکار شد، اکنون وظیفه‌ام آرام کردن گروه است. این گروه باید کارش را ادامه دهد و از این باخت درس بگیرد تا فردا جودوکار دیگرمان با روحیه بازی کند. به همین خاطر سعی می‌کنم آرامش را به گروه برگردانم.

او افزود: سعید ملایی کاملا از حریف قزاق خود برتر بود و همه شاهد بودند و شاید اگر بخواهم یک جمله در این مورد بگویم، می‌گویم که سعید باخت اما قزاق نبرد، چون حریف قزاقی کاری انجام نداد، قزاق با سه اخطاری که داورها دادند برنده شد. به هر حال ما می‌پذیریم. اگر مسائل را از حالت فنی خارج و آنها را رسانه‌ای و احساسی کنیم آن وقت نمی‌توانیم نقطه ضعف‌هایمان را بررسی کنیم. المپیک ۲۰۲۰ توکیو را پیش رو داریم و از حالا باید روی نقاط ضعف و قوت کار کنیم و از همین جا باید شروع کنیم.

درخشان در مورد وضعیت محمد ملک محمدی که بعد از باخت ناعادلانه در کوراش دچار مشکل شد هم گفت: اصلا جای نگرانی نیست. اگر در جودو این گونه نظر دادم در مورد کوراش باید بگویم که بسیار کثیف عمل کردند و بسیار حق خوری کردند. مطمئنم ملک محمدی شایسته مدال طلا بود. اینها از ترسشان این کار را کردند. ملک محمدی هم جوان بود واحساساتی شد و این کار را کرد ولی سعی می‌کنیم او را از نظر روحی روانی به روزهای اوجش برگردانیم چون او یکی از ورزشکاران ارزنده ما است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.