صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / سرمربی تیم ملی اسکواش بانوان: از عملکرد ملی‌پوشان راضی هستم
سرمربی تیم ملی اسکواش بانوان: از عملکرد ملی‌پوشان راضی هستم

گزارش خبرنگار ایسنا از جاکارتا

سرمربی تیم ملی اسکواش بانوان: از عملکرد ملی‌پوشان راضی هستم

فاطمه حیدری،سرمربی تیم ملی اسکواش بانوان بعد از حذف تیمش از بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا گفت:حضور در بازی های آسیایی با تورنمنت های دیگر خیلی متفاوت است.

اسکواش دختران

به گزارش کسب و کار نیوز از جاکارتا، سرمربی تیم ملی اسکواش بانوان ایران اظهار کرد: این برای اولین بار است که ما به این رویداد بزرگ اعزام می‌شویم. متاسفانه در همین اولین تجربه با تیم های هند و هنگ کنگ همگروه شدیم که هر دو از تیم‌های مطرح اسکواش آسیا هستند. ما مقابل این دو تیم شکست خوردیم و هر دوی این تیم‌ها به مرحله بعد صعود کردند. اندونزی را هم می‌توانستیم ببریم اما با یک بدشانسی با اختلاف دو بر یک نتیجه را واگذار کردیم.

او ادامه داد: تنها برد ما در این بازیها مقابل تایلند بود. بازی آخرمان هم با چین بود که در واقع یک بازی تشریفاتی بود و چین برنده شد. نقطه ضعف ما در این بازی، عملکرد ضعیف فرشته اقتداری بود .او با این که این بازی تشریفاتی بود اما اصلا روحیه خوبی نداشت و به رغم این که از حریفش جلو بود نتیجه را واگذار کرد.

حیدری در ادامه بیان کرد: در مجموع از عملکرد بچه ها راضی هستیم چون اولین حضورشان در این بازیها بود اما مسئولان باید توجه داشته باشند که اگر قرار باشد حضور بانوان اسکواش در بازی‌های آسیایی ادامه‌دار باشد باید برنامه‌ریزی بهتر و بیشتری صورت بگیرد. ما در عرض سه ماه این تیم را برای بازی‌ها آماده کردیم. اسکواش جز رشته‌هایی که آسیایی‌ها در دنیا حرف اول را در آن می زنند. پس در این شرایط ما باید خودمان را به اسکواش جهان نزدیک کنیم و سرمایه گذاری و برنامهریزی بلند مدت داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی اسکواش بانوان ایران در پایان گفت: شرط حضور تیم ملی اسکواش بانوان در بازی‌های آسیایی این بود که در جمع هشت تیم برتر مسابقات قهرمانی آسیا قرار بگیریم که خوشبختانه موفق شدیم در رقابت‌های امسال به عنوان ششمی برسیم. من فکر می‌کنم عملکرد دختران ما با توجه به تجربه کم و امکانات محدودشان تا به الان خوب بوده است. اگر حمایت ها صورت بگیرد قطعا روند رو به رشدی را در آینده خواهیم داشت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.